studii
de caz

Cum am abordat si ce rezultate au avut 
campaniile noastre mai complexe.

Canopy x haaus: Cum să scalezi conversiile în Google Ads, menținând un ROAS profitabil

Despre haaus

haaus este un brand românesc care produce și vinde o gamă largă de mobilier pentru casă și birou, inclusiv seturi de bucătărie și dormitor, precum și mobilier pentru living, baie și hol. Business-ul a pornit ca o afacere de familie, acum 28 de ani, iar în prezent are o echipă de peste 90 de angajați și o fabrică de 10.000 de metri pătrați. 

haaus a lansat site-ul său web în iunie 2020, iar în mai 2021 au început investiția în marketing online. Pentru a-și consolida poziția în piață și a-și extinde baza de clienți, haaus a decis să se concentreze pe publicitatea digitală și să exploreze potențialul oferit de Google Ads.

Perioada analizată : octombrie – decembrie 2022  vs. octombrie – decembrie 2021

Provocarea

Colaborarea hauus & Canopy a început în mai 2021, iar obiectivele principale au fost scalarea conversiilor și a valorii acestora și menținerea unui Target ROAS profitabil.

Provocarea a fost tocmai scalarea considerabilă a conversiilor, menținând un break-even ROAS întrucât odată cu extinderea campaniilor vom concura cu mai mulți advertiseri pentru același public țintă, iar costurile per click vor crește. Industria de Home & Deco este una foarte competitivă, iar în acest context este cu atât mai dificilă scalarea conversiilor la costuri eficiente. 

Soluție

Focusul fiind pe scalarea valorii conversiilor, strategia abordată a fost axată pe campanii de Performance cu metode de bidding de Target ROAS. Cu toate acestea am implementat o strategie full funnel în cadrul căreia am introdus și campanii de Youtube și Display.

Alocarea bugetului în funcție de sezonalitate a fost o abordare cheie în ceea ce privește strategia de Google Ads implementată în contul haaus. Acest lucru ne-a permis să optimizăm cheltuielile publicitare și să profităm la maximum de perioadele de vârf. În cei doi ani de colaborare, am identificat care sunt perioadele cu potențial ridicat de vânzare, dar și cele cu un potențial mai mic, astfel încât să ne putem adapta în permanență strategia și bugetul în funcție de această sezonalitate.  În perioadele de vârf am investit un buget considerabil în campaniile de Performance Max, Discovery și Search, dar din strategie nu au lipsit și campaniile de Youtube și Display. În perioadele cu potențial mai scăzut de vânzare am investit în continuare un buget considerabil în campaniile de Performance Max, dar și în campaniile de Youtube Remarketing și Discovery Remarketing.

Flexibilitatea în alocarea bugetului și în ajustarea strategiei în funcție de schimbările din piață și de comportamentul utilizatorilor, s-a dovedit a fi un element esențial pentru creșterea performanței contului haaus. Acest lucru a fost posibil printr-o monitorizare constantă a rezultatelor din Google Ads din perioada prezentă, perioada anterioară, dar și aceeași perioadă a anului trecut.

Un alt aspect important pe care l-am avut în vedere a fost segmentarea produselor în cadrul campaniilor de Performance Max. Inițial, am creat o singură campanie de Performance Max pentru toate produsele din site. Ulterior, când am observat că o anumită categorie de produse genera cele mai multe vânzări la cel mai mare ROAS, am ales să creăm o campanie cu un buget separat pentru a scoate în față aceste produse. În plus, am testat și o campanie cu produsele care aveau prețuri sub prețul pieței (datele au fost preluate din Merchant Center), astfel încât să avem un buget alocat special pentru produsele cu prețuri mai avantajoase care au un potențial mai mare de conversie. 

Un alt element important care ne-a ajutat în scalarea rezultatelor din Google Ads a fost colaborarea strânsă pe care am avut-o cu clientul haaus. Acesta a fost mereu deschis la propunerile noastre de a testa diverse campanii și idei strategice, a înțeles rolul important al sezonalității și al adaptării strategiei și bugetului în funcție de contextul în care ne aflam, dar mai ales a fost foarte implicat în comunicarea cu specialistul alocat pe contul haaus.

Rezultate

Analizând perioada octombrie – decembrie 2022 versus aceeași perioadă din 2021, observăm o creștere de 87.39% la nivelul numărului de conversii, la nivelul valorii conversiilor, creșterea este de 131.73%, iar la nivelul ROAS-ului am generat o creștere de 6.27%, menținând Target ROAS-ul stabilit de client. 

Scalarea conversiilor înseamnă că am reușit să aducem mai mulți utilizatori pe site și să-i determinăm să convertească, iar scalarea valorii conversiilor indică faptul că nu doar numărul de conversii a crescut, ci și valoarea acestora. Prin menținerea ROAS-ului la nivelul Target ROAS-ului stabilit de client, am reușit să maximizăm randamentul investiției sale în publicitate, obținând un echilibru între cheltuielile și veniturile generate.

În perioada analizată, s-a înregistrat și o creștere a ratei de conversie de 52.37%, ceea ce ne demonstrează că am ajuns la un public mult mai interesat de produsele oferite. 

Testimonial client

„Colaborarea cu Canopy este o experiență frumoasă și productivă, încă de la început. Echipa lor tânără și pasionată ne-a impresionat constant cu abordarea și abilitatea de a genera rezultate foarte bune pentru compania noastră, astfel după primul an de colaborare aproape s-au dublat vânzările. Avem șansa de a lucra cu un account dedicat, care a devenit un adevărat membru al echipei noastre, înțelegând cu adevărat nevoile și scopurile pe care le urmărim. Comunicarea cu agenția este întotdeauna promptă, ușoară și deschisă. Suntem mulțumiți de modul în care sunt aduse în prim-plan valorile și identitatea brandului haaus în toate strategiile de promovare.” – Echipa haaus

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter