sarea și piperul
din online
Ghid pentru
restaurante si cafenele
Învață pas cu pas care sunt ingredientele unei promovări online eficiente pentru un business HoReCa

Gândește-te la consumatorii care ajung într-un restaurant/cafenea și apoi
- Dau check-in pe diverse platforme sociale, fac o poză cu desertul și apoi o distribuie pe Instagram
- Au ajuns la locație folosind Google Maps sau Waze
- Lasă un review pe Facebook sau Google, comunică în restaurant folosind Facebook Messenger sau WhatsApp
Tu ești pregătit să comunici cu ei? Să îți extinzi baza de clienți și veniturile prin online?
Hai să vedem cum condimentezi prezența online a unui restaurant / cafenea pentru a deveni memorabil.
Ingrediente pentru rezultate prin online
În mediul digital nu vorbim neapărat de rețete din cărți, autenticitatea, echilibrarea și calitatea ingredientelor pot face diferența. Depinde și de tine cum le combini, fiecare restaurant are secretul lui până la urmă.
Acest ghid complex te ajută să fructifici oportunitățile din online prin mai multe ingrediente cărora le descoperim savoarea rând pe rând:
- Învață să dezvolți un brand în online.
- Cum îți cunoști publicul țintă.
- Asigură-te că exiști online prin site, blog, aplicație de mobile și canale pe rețelele sociale.
- Cum ajungi pe harta restaurantelor și cafenelelor.
- Cum atragi review-uri, socializezi și interacționezi.
- Comunică relevant prin reclame geo-targetate.
- Ce strategii de loializare a clienților funcționează.
- Cum îți extinzi audiența prin platforme de rezervări online.
Fii sigur că ai acces la acest rețetar complex și aplicat!