Blog

Anul 8 pentru Canopy. Despre echipă, rezultate și investiții

Cristian Ignat • 01 februarie 2024

Anul acesta, pe 14 ianuarie, Canopy a împlinit 8 ani. Parcă nu îmi vine să cred că au trecut 8 ani de când am fondat Canopy. Până la acel moment am avut tot timpul un partener lângă mine. Cineva pe care să mă pot baza, pe care să-l pot întreba, la care să mă duc atunci când nu știu ceva. 

Am pornit la drum cu Ana Roantă, Alexandra Tudor, Andreea Burada și Roxana Ivan (part time). Piața de performance marketing era încă la început atunci. Erau puține agenții dedicate, era puțină experiență, puțini specialiști, investiții mici în campanii online. Am investit mult timp și resurse în educație. Am ținut multe sute de prezentări atât eu cât și colegii mei. Am încercat să împing cât am putut de mult colegii să prezinte în public la conferințe, în facultăți, la evenimentele noastre.

În cei 8 ani, prin Canopy au trecut 105 persoane (angajați și colaboratori foarte apropiați). Cred că toți, unul și unul, au învățat enorm aici, iar eu împreună cu ei. La rândul lor, acești colegi au ajutat câteva zeci de mii de oameni să învețe să gestioneze bugete de marketing online, și multe sute de companii să vândă mai mult. Mă uit cu mândrie la cei care au trecut prin Canopy. Majoritatea au ajuns să conducă departamente din cele mai mari companii din România. Ei m-au ajutat și pe mine să nu stau pe loc, să mă dezvolt, să cresc, să învăț, să vreau mai mult, să ajut, să livrez rezultate. Mă bucur că am reușit, cu o parte din ei, să țin legătura.

În acești 8 ani mi-am dorit mult să creez o companie care să fie (cât mai) independentă de brandul meu personal sau chiar de mine. Cred cu tărie că un business sănătos trebuie să funcționeze independent de owner. Sunt puține companii din România care funcționeze așa, mai ales cele de servicii. Acest lucru vine cu beneficii, dar și cu riscuri aferente. Personal, sunt foarte mândru cât de frumos a reușit să crească agenția Canopy, atât ca business, dar mai ales ca impact în România. E o companie în care m-aș angaja oricând și aș investi oricând dacă aș fi din exterior.

Cum a fost 2023 pentru Canopy?

Rezultate confirmate de clienții noștri

În 2023 colegii mei au scris aproape în fiecare lună câte un studiu de caz despre cum am reușit să creștem rezultatele clienților noștri. Fiecare articol este susținut de un testimonial din partea clientului care validează rezultatele noastre.

Studiile de caz au fost din domenii de activitate foarte variate, pentru clienți precum Continental Hotels, Druid AI, ESX, PIATRAONLINE, Provident. Puteți citi studiile noastre de caz în rubrica specială de pe blogul nostru, dar și în IQads.

CEE International Growth Summit 2023 

Am fost prima agenție din România care a participat la CEE International Growth Summit 2023 – unul dintre cele mai importante evenimente Google din Europa Centrala și de Est. Ne-am aflat pe scenă în Varșovia, alături de Provident, unde am prezentat un study case de succes: utilizarea AI Predictive Scoring în campaniile de lead generation. Obiectivul Summitului a fost acela de a ajuta întreprinderile în călătoria lor spre creștere la nivel global, prin oferirea de informații, cele mai bune practici verificate și testate, precum și sfaturi de specialitate.

Suntem mândri că am fost prima agenție din România care a participat la CEE International Growth Summit 2023 și că am avut oportunitatea de a împărtăși din expertiza noastră!

Creștem experți an de an

În 2023, colegii noștri au luat zeci de certificări și acreditări în marketing online de la suita Google la Meta, LinkedIn, TikTok, Pinterest etc. Am continuat să livrăm performanță și rezultate celor peste 100 de clienți activi pe care îi avem.

Din 2023 avem încă 3 Advanced Experts în Google Ads, absolvenți ai programului Google Digital Champions 2023, pe langa cei 4 care si-au obtinut certificările în seria precedentă.

În plus, ne mândrim și cu experți în YouTube Ads, absolvenți ai programului YouTube for Champions, 1 IT Support Expert și 1 Data Analytics Expert.

Am continuat să investim în educație

Și în 2023, am investit timp și resurse în dezvoltarea oamenilor din jurul nostru. Am continuat parteneriatul dintre A.S.E. și Canopy pe care îl avem de 10 ani deja, și prin care predăm studenților din cadrul facultății ori de câte ori avem ocazia. Am predat și în alte facultăți din București, Iași, Cluj și venim oricând suntem invitați să vorbim despre marketing online.

Am predat atât eu, cât și colegii mei, la Bucharest International School of Management (BISM) și Entrepreneurship Academy.

În luna Noiembrie, nu am fost ocupați numai cu strategiile de Black Friday, ci și cu o mulțime de traininguri susținute de specialiștii Canopy. Andreea Goloiu le-a vorbit studenților de la Facultatea de Marketing, ASE, despre despre UX și despre cât de important este să ai un landing page corect realizat & user friendly, împărtășind și insighturi tematice: Holiday Season & Black Friday. Suntem mândri că ne putem implica an de an în mediul academic, împărtășind din experiența noastră și contribuind la formarea viitorilor specialiști în marketing online!

Despre Marketing Digital și Securitate Online le-a vorbit Bianca Vizitiu, PPC Specialist, studenților de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iași. Peste 150 de studenți la început de drum au participat la acest curs, entuziaști și dornici să afle mai multe despre online. 

Tot colega noastră, Bianca, a fost prezenta ca trainer și la Atelierul Digital by Google, pentru studenții de anul 3 de la specializarea Economie și Afaceri Internaționale din cadrul FEAA Iași.

De asemenea, Beatrice Păun și Crina Raia au susținut un curs despre Keywords la Facultatea de Știinte Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea Babeș Bolyai din Cluj.

Colegii au participat la zeci de evenimente unde au ținut prezentări dar și învățat lucruri pe care le distribuie în jurul lor.

Evenimente pe care le-am organizat și la care am fost prezenți

1. Digital Bloom, ediția a-V-a

După o pauză destul de mare am organizat o nouă ediție a evenimentului nostru, Digital Bloom. Evenimentul a fost organizat După o pauză destul de mare am organizat o nouă ediție a evenimentului nostru, Digital Bloom. Evenimentul a fost organizat în parteneriat cu Google și Banca Transilvania, la Stup. În cadrul evenimentului, am prezentat o serie de campanii derulate cu ajutorul AI dar și o animație video creată cu ajutorul lui Bard de la Google:

https://www.youtube.com/watch?v=oAaFiWXBWzc
Exemplu de video realizat cu ajutorul AI (Bard by Google)

La eveniment au participat 200 de persoane din companii mici până la branduri foarte mari. Am avut speakeri de la Google, Canopy și consultanți cu experiență mare în comunicare. Iar mama mea, ca speaker, a fost cireașa de pe tort :). Nu o spun eu, ci participanții și feedback-ul primit din chestionar.

Puteți citi un follow-up în urma evenimentului pe Republica iar mai jos, vă recomand să vedeți un video care sintetizează experiența și atmosfera de la eveniment.

https://www.youtube.com/watch?v=hOLNm5kaxQY
Digital Bloom 2023

2. GPeC Summit

Am participat la evenimentul anului în e-commerce & marketing digital – GPeC Summit!

Am avut standul nostru unde am pregătit o mulțime de surprize și experiențe, împreună cu partenerii noștri La Finca Alioli, Ana Pan, Centrul Shakti, Best Value! 

Am stat la dispoziția participanților cu soluții personalizate de marketing și am făcut networking pe măsură. See you next time?

3. Școala de Vară GPeC

Școala de Vară GPeC a fost o oportunitate valoroasă de a învăța și a ne conecta cu experți din industrie. Evenimentul a pus în lumină importanța adaptării la schimbările constante din mediul digital și a furnizat sfaturi utile pentru creșterea afacerii online.

La Canopy, ne străduim să rămânem la curent cu cele mai recente tendințe din marketingul digital. Trainingul Oanei Vasilică și celelalte sesiuni de la Școala de Vară GPeC ne-au echipat cu cunoștințe esențiale pentru a continua să oferim servicii de calitate clienților noștri.

4. GoTech World

Nu puteam să lipsim de la unul dintre cele mai importante evenimente de tehnologie și inovație. Standul nostru de lângă scena Retail & E-commerce a atras un număr mare de vizitatori interesați de serviciile noastre și digital marketing. Pe acceași scena am fost și eu prezent ca speaker. Am discutat despre importanța unei strategii cross channel în online.

5. Social Pedia

Oana Vasilică, Team Leader Canopy, a fost speaker la Social Pedia, evenimentul educațional destinat tuturor pasionaților de online. Ediția cu numărul #54 a fost dedicată Instagram Marketing, iar Oana a ținut o prezentare insightful despre Instagram Ads pentru toți cei 160 de participanți.

6. Food Bloggers Conference

Oana a fost prezentă și la Food Bloggers Conference, un eveniment de prestigiu destinat creatorilor de conținut din domeniul culinar. În calitate de expertă în marketing digital, aceasta a susținut o prezentare despre cum creatorii de conținut își  pot îmbunătăți prezența și rezultatele prin utilizarea eficientă a Instagram Ads.

S-a concentrat pe strategii inovatoare și tehnici de targetare precisă pentru a maximiza impactul și interacțiunea pe Instagram. Oana a împărtășit sfaturi practice și insight-uri valoroase despre crearea și optimizarea campaniilor și analiza performanței. Prezentarea ei a fost primită cu entuziasm de audiența de bloggeri culinari.

7. Digital Marketing Forum

Nu am lipsit nici de la Digital Marketing Forum, unde Oana a susținut un masterclass captivant pentru o audiență formată din peste 50 de persoane, reprezentând companii de prestigiu din țară, precum și proprietari de afaceri. Masterclass-ul său a fost axat pe strategii avansate de marketing digital și pe cele mai recente tendințe din industrie, oferind o perspectivă profundă și aplicabilă în contextul actual de afaceri.

În plus, am fost prezenți și la evenimente precum: Bright Minds 2023, Google CEE Agency Summit Varșovia, BISM – Conference / Connections: Building Bridges, Think Retail! The Holiday Edition by Google, YouTube Days 2023, eCommerce Talks, Google Marketing Live, TikTok For You Summit Varșovia, de unde am plecat cu o mulțime de cunoștințe și noutăți pe care le-am aplicat ulterior și pe care le-am share-uit cu clienții noștri.

Interacțiunea cu voi

Podcastul Canopy

Podcastul Canopy este un proiect de suflet în care atragem persoane cu experiență mare în industria în care activează. Discutăm despre cum îi ajută marketingul online în business-urile lor. Vă încurajăm să dați play de pe Spotify sau să le urmăriți pe YouTube.

https://www.youtube.com/watch?v=LJotFNogPq4
Cum dezvolți o strategie de succes cu Oana Vasilică și Roxana Ivan
https://www.youtube.com/watch?v=ZUeBlV6h2pA
Importanța marketingului pentru business cu Ana Roantă și Cristian Ignat
https://www.youtube.com/watch?v=FHt-hTrIpDc
De la date la acțiune cu Beatrice Păun și Alex Seinedin

Vă încurajez să urmăriți toate episoadele pe canalul nostru de YouTube și Spotify. – link-uri la playlist-ul de pe YT și Spotify

Ne dorim să ajungem la cât mai mulți oameni pasionați de marketing, antreprenori și persoane care vor să comunice mai eficient online. De aceea, încercăm să comunicăm pe cât mai multe canale pentru toate tipurile de audiențe.

Ne găsiți și pe LinkedIn, Facebook, TikTok și Threads, acolo unde publicăm lună de lună conținut de calitate, extrem de relevant atât pentru oameni de business, cât și pentru specialiști în marketing.

Suntem agenția de performance marketing cu cei mai mulți followers pe LinkedIn din România. Vă mulțumim și vă încurajez să ne urmăriți în continuare!

Ce ne rezervă anul 2024?

Într-o perioadă plină de schimbări, înțelegem importanța flexibilității în business. De asemenea, ne angajăm să menținem promisiunea în ceea ce privește investiția în educație, dezvoltarea și progresul industriei de marketing online.

Suntem o agenție cu o vastă experiență acumulată de-a lungul anilor, iar succesul nostru continuu se datorează rezultatelor pozitive pe care le-am obținut pentru clienții noștri. În 2024, ne propunem să dezvoltăm strategii coerente și corecte, pentru a ajuta clienții să atingă noi culmi neexplorate până acum. Așadar, acest an va fi marcat de evoluție și depășirea limitelor, menținând aceeași pasiune pentru învățare și dezvoltare.

Citește și alte articole asemănătoare:

Cum să îți construiești strategia de marketing în cel mai important trimestru al anului

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?