blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

Pinterest Ads în perioada festivă

‘Tis the season to be jolly and make time for your holiday marketing efforts with Pinterest Ads!

Dacă și tu ești PPC specialist sau ai un e-commerce, deja te-ai ocupat de planificarea campaniilor de Crăciun pentru a maximiza vânzările înainte de noul an. Ceea ce am făcut noi în plus este sa introducem campanii de Pinterest în planul de marketing. Și tare bine că am făcut-o, suntem siguri ca am urcat o poziție pe lista lui Moș Crăciun.

„If all you want for Christmas” is a positive ROI from your PPC campaigns, atunci trebuie să incluzi și Pinterest ads, indiferent de domeniul de business. În cazul nostru vom bifa împreuna motivele pentru care ar trebui să includem în strategia noastră de marketing și Pinterest Ads: 

Christmas PPC tips

Dacă te întrebi cum să determini clienții să vină la tine pentru cumpărăturile de Crăciun, iată sfaturile noastre despre cum să vă pregătiți campania PPC în perioada festivă pentru Pinterest Ads:

Apelează în mod festiv la liste de remarketing

Întoarce-te la persoanele care au fost anterior pe site-ul dvs. sau care au efectuat o conversie anterior pe site-ul tău. Acești oameni știu deja cine ești și, prin urmare, sunt mult mai puțin „reci” și au mai multe șanse să se convertească.

Anunțurile de remarketing generează, de obicei, rezultate bune, deoarece vizează utilizatorii care și-au exprimat deja interesul pentru produsele pe care le oferim, permițându-ne, prin urmare, să îi targetăm cu reclame sau mesaje publicitare specifice. Acest lucru este relevant în special în perioada sărbătorilor, cu mesaje centrate pe sărbătoare precum „Nu uita cadourile din coșul tău.” 

Creează ad copy specifice

Pe Pinterest, oamenii intră mai mult pentru tips and tricks, așa că pregătește-te și dă-le idei. Prin ce alt tool poți face asta, dacă nu prin ad copy? Pentru a intra în spiritul Crăciunului asigură-te că incluzi referințe în timp util legate de sărbătorile de Crăciun și limbajul festiv, acolo unde este cazul, pentru a crește rata de click și pentru a menține anunțurile relevante pentru căutări. Includeți termeni precum „prezent” și „cadou” combinați cu produsele tale pentru a crea teme relevante pentru vacanță.

Creează o poveste cu un subtil sentiment de urgency a ofertelor de Crăciun și dacă poți enumeră potențialii destinatari de cadouri.

4 sfaturi pentru a face reclamele Pinterest performante

Deoarece Pinterest este o platformă de publicitate mai nouă, are câteva particularități care o diferențiază de alte canale sociale plătite:

1. Optimizați-vă metadatele. Pinterest a fost construit ca o platformă de descoperire, iar asta se vede în structura sa de creare a reclamelor. Practic, trebuie să creezi un pin organic înainte de a-l putea promova. Și pinul obișnuit va apărea în motorul de căutare chiar și după ce nu mai plătiți pentru a-l promova:

  •  Alt-text: spus mai simplu o descriere a imaginii. Identifică ceea ce este în imaginile tale într-un mod în care algoritmul Pinterest îl poate căuta.
  • Title tag: prin titlu Pinterest identifica relevanta produsului promovat
  • Product material and size: cât mai multe detalii tehnice nu fac rău nimănui 
  • Stock level: Pinterest poate adauga un tag cu in stock/out of stock
  • Sale price: Când adaugi metadatele prețului de vânzare la indicatoare, Pinterest adaugă un tag în partea de jos a indicatorului pentru a semnala un preț de vânzare.

2. Targetează demografic sau pe keywords, nu amândouă:

Brandurile pot seta keywords sau public țintă pe baza a patru criterii:

  • Targetare directă : creează liste de remarketing
  • Segmente de public asemănătoare: construiește liste de clienți potențiali care se comportă în mod similar cu clienții tăi.
  • Targetare în funcție de interese: ajungi la persoanele care caută deja pinuri legate de brandul tău
  • Date demografice: vizează clienții în funcție de categorii demografice, cum ar fi sexul, vârsta, locația, limba și tipul de dispozitiv.

3. Inspiră-te din tendințele de pe TikTok:

  • Nu promova video-uri peste 15 secunde. Video-urile trebuie să fie maxim de 15 secunde și de impact
  • Adăugă subtitrări. Adaugă subtitrări astfel încât să adaugi context vizual și, de asemenea, să poți ghida utilizatorul prin ceea ce văd.” ‍
  • Asigură-te că banerele reflectă interesul publicului tău. 

4. Setați attribution windows mai lungi

Pinterest investește serios în social shopping. Dar, deocamdată, platforma este mai bună pentru a genera instalări de aplicații, înscrieri prin e-mail și alte conversii în upper funnel. Pinterest necesită o fereastră de conversie mai lungă decât, de exemplu, Facebook, cu o fereastră standard de click de șapte zile și o fereastră de vizualizare de o zi. Noi folosim o fereastră de conversie un click de 30 de zile și o fereastră de conversie a vizualizării de 30 de zile pe Pinterest.

Ca și concluzie, vă recomandăm să profitați de Pinterest ads până când nu devine o platformă foarte aglomerată. 

Pinterest este încă o platformă relativ nouă și este recomandat să avem prezență pe toate platformele sociale, cu cât mai mare prezența în online, cu atât mai mare brand awarness-ul și automat conversiile.

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter