În acest episod, Oana Popa, Team Leader Canopy și Mircea Căpățînă, Marketing Director SmartBill & Investitor “Imperiul Leilor”, abordează diverse aspecte ale antreprenoriatului și afacerilor. 🎙️Îți oferim perspective profunde și sfaturi practice pentru navigarea în lumea afacerilor. Un punct important este transformarea strategiei de marketing atunci când un serviciu devine o necesitate, nu doar o dorință, relevând evoluția pieței. Podcastul explorează, de asemenea, canale de promovare eficiente, în special în contextul B2B.Dă play pentru a afla cele mai noi informații și nu uita să te abonezi la canalul nostru pentru mai multe discuții utile și pline de insights despre lumea marketingului! ▶️#TakingDigitalToNewHeights #Antreprenoriat #MarketingDigital #SuccessInBusiness #PodcastMarketing
Cum îți transformi visul într-un business de succes?Sorin Barbu, fondatorul grupului Alioli, povestește cum a adus peștele proaspăt din Spania pe mesele românilor și cum inovațiile din Horeca pot educa o piață întreagă. 💡Află provocările, riscurile și lecțiile care stau la baza unei afaceri de succes!#Canopy #MarketingDeLaÎnălțime #TakingDigitalToNewHeights
În acest episod al podcastului Marketing [de] la înălțime cu Canopy, Cristian Ignat, CEO și Founder Canopy, discută cu Andra Stuparu, liderul strategiei de digitalizare și e-commerce pentru Europa Centrală și de Est la Philips.Andra ne împărtășește provocările și lecțiile transformării digitale într-o companie globală, impactul marketingului online, importanța educației consumatorilor și colaborarea cu startup-urile pentru inovație.🎧 Descoperă cum Philips reușește să se mențină în frunte prin tehnologie și adaptare continuă, într-un dialog plin de insight-uri.
În noul episod din podcastul Marketing [de] la înălțime, vorbim despre una dintre cele mai subestimate abilități în business: gândirea critică.Invitatul lui Cristian Ignat este Radu Atanasiu, profesor de gândire critică și decizii de business & decan asociat la BISM, care susține că „deciziile proaste nu vin din lipsa de date, ci din refuzul de a gândi critic.”Printre subiectele discutate: – Cum influențează gândirea critică deciziile strategice – Când e momentul să renunți la un proiect – Care sunt cele mai comune bias-uri ale antreprenorilor – Cum iei decizii informate în context de incertitudine – Te ajută sau îți ia locul AI-ul?Un episod plin de exemple concrete și idei utile pentru orice lider sau antreprenor care vrea să ia decizii mai bune.
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.