Blog

Tips & Tricks pentru strategia Social Media de Black Friday 

Stefania Mititicăi • 27 octombrie 2021

Parcă se resimte în aer agitația tuturor cu privire la apropierea celui mai mare eveniment de e-commerce din an: Black Friday. 

Toată lumea e într-o continuă pregătire pentru a avea gata la timp strategiile pentru campaniile de promovare, materialele necesare, stocurile pregătite și site-urile bine puse la punct. 

Dar să nu uităm de Social Media. După cum știm, o prezență multichannel este vitală pentru succesul unei strategii de promovare. Practic, dacă ne pregătim pentru Black Friday cu o strategie de PPC foarte bine pusă la punct, același lucru va trebui să îl facem și pentru conturile de Social Media. 

Social Media joacă un rol foarte important pentru a genera brand awareness și a crește traficul pe site în perioada de Black Friday.  

Așa că, dacă săptămâna trecută, colega mea, Oana, a împărtășit cu voi lista sa de To Do pentru perioada de pregătire a Black Friday-ului din punct de vedere al unui specialist PPC, eu am adunat pentru voi câteva tips&tricks pentru contentul social media. 

  • Pregătește profilurile de Social Media

Așa cum ne pregătim pentru evenimentele importante din viața noastră cu ținute noi, așa și profilurile din Social Media trebuie să capete o nouă înfățișare. Modifică vizualul și mesajele pe care le livrezi pentru a informa că te pregătești pentru Black Friday. 

Încă din perioada de teasing, este important să informăm urmăritorii despre faptul că vom avea promoții și reduceri în această perioadă. Dar, atenție! Nu dezvăluim care vor fi reducerile, pentru că ne dorim să generăm suspans și curiozitate. 

De asemenea, poți actualiza fotografiile de profil și copertă cu vizualuri specifice pentru acest eveniment. 

  • Planifică și programează conținutul în avans

Asigură-te că ai tot conținutul pregătit în avans. Nu cred că își dorește cineva să se trezească în ziua de Black Friday și să nu știe ce postare să facă. De aceea, este important să creezi un plan de conținut, împărțit pe categorii de topicuri și să stabilești exact zilele și orele în care vrei să postezi. 

  • Folosește #hashtags

Cu toții știm că oamenii se pregătesc din timp pentru acest eveniment și caută activ oferte și promoții disponibile. O modalitate prin care poți ajunge în atenția lor este să folosești hashtag-uri, precum #BlackFriday sau #oferteBlackFriday. 

  • Creează un sentiment de urgency

O altă strategie de abordat este aceea de a crea urgency în jurul produselor promovate. Informează-ți clienții că ofertele vor fi disponibile doar pentru o perioadă exactă de timp și că stocurile tale sunt limitate. În acest mod, își vor dori să achiziționeze produsele imediat ce vor fi disponibile.  

  • Asigură-te că răspunzi rapid clienților 

După cum am spus, strategia ta de social media de Black Friday nu se referă doar la promovarea ofertelor. Trebuie să te asiguri și că poți răspunde tuturor mesajelor venite din partea clienților. Și este extrem de important să faci acest lucru corect, pentru că te ajută să oferi o experiență plăcută clienților și să crești încrederea în brand.

  • Oferă clienților un motiv să se reîntoarcă 

Legat de punctul de mai sus, este și ultimul sfat din acest articol. Dacă oferta ta de Black Friday este atractivă, cu siguranță vei încheia ziua cu un număr mare de comenzi. Dar o strategie bună de Black Friday este ca un cadou care continuă să ofere – poate aduce clienții înapoi pentru mai multe cumpărături. Sfatul meu este să te asiguri că oferi o experiență cât mai plăcută clienților. 

Bonus 

Nu neglija opțiunea de STORY. Aceasta este un instrument foarte util prin care poți atrage atenția oamenilor și a genera interacțiune. 

Pe lângă postările zilnice din feed, folosește-te de toate funcționalitățile pe care ți le oferă platformele de social media. Oferă comunității imagini din interiorul afacerii, creează countdown-uri sau pune întrebări urmăritorilor. 

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

contact@canopy.ro

0744 424 543

București, Str. Jean Louis Calderon, nr. 26, et. 2, ap. 2

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?