Blog

Waze Ads

Maria Lupescu • 26 aprilie 2021

Waze este cea mai mare aplicație din lume dedicată navigării, bazată pe construirea unei comunități. Una dintre cele mai unice caracteristici este abilitatea șoferilor de a raporta în timp real tot ce se întâmplă în jurul lor – de la drumuri în lucru, blocaje în trafic, accidente, până la radarele poliției. Așa că noi de ce să nu ne facem business-urile remarcate cu ajutorul Waze Ads?

Cu Waze integrat în strategia ta de business, mașina ta devine un nou hub digital unde te poți conecta cu utilizatorii în momentele critice.

În medie, ei conduc alături de Waze 10.5 ore pe lună, ceea ce a condus la crearea de noi oportunități de promovare.

Ți-am stârnit curiozitatea? Haide să aflăm în continuare ce formate se potrivesc obiectivelor campaniei tale!

Pins

“Remarcă-te pe harta Waze!”

La fel ca un panou publicitar, anunțurile de tip Pins informează și alertează clienții că afacerea ta se află în drumul lor.

Cum funcționează?

Pin-ul tău va apărea pe harta Waze atunci când șoferii se află în apropierea afacerii tale. Utilizatorii pot extinde pin-ul cu un simplu click. Astfel, vor fi dezvăluite prin intermediul unui banner informații utile despre brand.

Study Case

Cu ocazia sărbătorilor de Paște, într-o campanie destul de inteligentă, cei de la Kaufland au ales să promoveze reducerile la principalele categorii de produse. Utilizatorii pot remarca aceste oferte și să planifice/reconfigureze traseul către hypermarket.

Search Ads

“Fii top of mind în destinația utilizatorilor!”

Anunțurile tip Search Ads apar în momentul când un utilizator caută o adresă specifică sau un punct de interes pe Waze. Ajută practic afacerea ta să iasă în evidență.

Cum funcționează?

Similar cu Search Ad-urile din Google, va fi afișată o reclamă pe primul loc în rezultatele căutării. Rezultatele afișate depind de interogarea tastată de utilizator și locația sa. Pe parte de beneficii, anunțurile de tip Search Ads sunt gratuite atunci când sunt folosite împreună cu alte formate pe Waze.

Study Case

Primăvara aceasta, KFC a lansat o campanie susținută prin comunicarea pe Waze prin care le oferă clienților săi o soluție pentru momentele de indecizie. Fanii sunt încurajați să aleagă meniul CEVA la un preț promoțional. De exemplu, pentru utilizatorii nehotărâți, care “ar mânca ceva, dar nu știu ce”, acest tip de anunț spontan dar prezentat la momentul potrivit reprezintă un impuls de a vizita locația.

Takeovers

“Încurajează utilizatorii să te viziteze în momentele cheie!”

Anunțurile Takeovers reprezintă panouri digitale care se afișează atunci când șoferul staționează mai mult de 4 secunde. Poți ajunge la utilizatorii care se află la o distanță de 3x mai departe de afacerea ta.

Cum funcționează?

În timp ce șoferii se îndreaptă către destinația lor, un banner va fi afișat în momentul staționării, de exemplu, la semafor. Anunțul va dispărea odată ce va fi reluată conducerea. Îi poți oferi posibilitatea utilizatorului de a naviga către afacerea ta, să afle mai multe informații despre ofertele curente, să salveze locația sau codul de reducere în Inbox.

Study Case

În anul 2020, IKEA România a lansat o campanie alternativă vânzărilor obișnuite de Black Friday – Green Friday. Cu ajutorul anunțurilor Takeovers, a crescut conștientizarea asupra ofertei pe o rază de 5 km în jurul magazinului pentru a ajunge la cât mai mulți șoferi din apropiere, fiind încurajați să interacționeze cu anunțul și să viziteze locația.

Arrows

“Creează impresie la prima vedere!”

Anunțurile Arrows apar pe harta Waze atunci când utilizatorii deschid aplicația și business-ul tău se află în imediata apropiere.

Cum funcționează?

Acest tip de anunț acționează la fel precum un indicator, la câteva momente de la deschiderea aplicației Waze, șoferul fiind anunțat că afacerea ta se află în apropiere. Când utilizatorii dau click pe săgeată, harta este reconfigurată și va arăta cel mai apropiat Pin. Acesta acționează ca un panou publicitar și te ajută să obții mai multe vizualizări și, implicit, mai multe navigări. Acest format este în acest moment în variantă Beta.

Nu ai o locație fizică? 

Nu toți cei care aleg promovare plătită pe Waze au o locație fizică. De aceea, formatele prezentate sunt concepute pentru a fi flexibile și pentru a sprijini afacerile care doresc să-și promoveze produsele dintr-o locație din apropiere, pe care nu o dețin.Chiar și după încheierea călătoriei pe Waze, te poți adresa în continuare cu apeluri la acțiune. De exemplu, utilizatorul poate salva cu ușurință cupoanele de reducere oferite sau poate seta memento-uri în cazul unui eveniment.

Fii prezent pe tot parcursul călătoriei utilizatorului! 

Waze este partenerul brandului tău în mobilitate. Oferă numeroase avantaje prin formatele lor unice și servesc nevoi pe care nu le veți găsi pe majoritatea celorlalte platforme.

Te-am convins? Haide să ajungem împreună la destinație!

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?