Cum ajungi în mod creativ la audiențe noi pe Facebook? Cum poți eficientiza campaniile? De ce să dai boost campaniilor tale? Trecem în revistă noi opțiuni Facebook Ads care te pot ajuta să revitalizezi campaniile și să aduci rezultate mai bune.
Datorită certificării Facebook Blueprint, avem avantajul de a face parte dintr-un grup restrâns de agenții facebook ads care au acces la training-uri, noutăți și strategii personalizate pentru Facebook Ads.
Am decis să împărtășim câteva dintre aceste noutăți pe care le poți testa pentru a da boost campaniilor tale:
1. Campaign Budget Optimization
Facebook ne permite acum să fixăm bugetul pentru întreaga campanie, fără să îl segmentăm pentru fiecare ad set. Cum ne ajută această opțiune? Pixelul poate optimiza bugetul pentru a atinge obiectivele campaniei la un cost mult mai mic.
2. Folosește reclamele dinamice pentru a ajunge la un public nou
Pentru un magazin online, de exemplu, este recomandat să folosim reclamele dinamice pentru remarketing, dar te-ai gândit să le încerci și pentru a ajunge la un public nou?
Poți realiza ad-seturi pe categorii de produse pentru o audiență specifică sau o selecție de produse pe care să o arăți unei audiențe noi, relevante. De exemplu, o colecție de bijuterii pe care să o promovezi unui public masculin, ca sugestie de cadou de sărbători.
• Audiență Broad
Extinde anunțurile dinamice pentru a ajunge la un public nou, cu scopul de a genera trafic.
• Remarketing
Targetează persoane care ți-au vizitat site-ul. Obiectivul tău acum este de a genera vânzări.
Feed-ul îți permite să ajungi la utilizatorii ce au arătat interes pentru diferite produse și să le promovezi pe Facebook, Instagram, Audience Network și Marketplace.
3. Realizează ad-uri personalizate
Facebook adaugă opțiuni în stilul specific platformei: poți folosi rame sau logo-uri pentru reclamele dinamice. De asemenea, poți adăuga informații despre produse direct din catalog, precum prețul sau reducerea.
4. Noi opțiuni de testare
Indiferent de opțiuni, obișnuiește-te să testezi permanent pentru a ajunge la cele mai bune rezultate. Dacă te ajută și dezvoltările din platformă, cu atât mai mult.
Facebook permite acum crearea unor teste (split test) pentru:
- Bannere, headline-uri, butoane de call to action.
- Diferite audiențe, pentru a vedea care interacționează mai bine cu reclamele tale sau sunt mai predispuse să convertească.
- Testează diferite ferestre de conversie (1 vs. 7 zile).
- Testează diferite strategii de livrare a anunțurilor (optimizează pentru conversii vs. link clicks)
- Testează diferite plasamente pe diferite platforme și device-uri.
5. Măsoară mai eficient performanța
Odată cu lansarea de Facebook Attribution, poți înțelege mai bine eficența campaniilor tale pe diverse device-uri și canale. Analizând mai detaliat datele poți lua decizii mai bune legate de bugete, audiențe și multe altele, cu efecte la nivel de conversii.
După ce setezi modelul de atribuire poți ajunge să vezi informații de consum detaliate, precum comportamentul cross-device sau rezultatele pe diferite plasamente.
Dacă vrei să folosești toate aceste noi opțiuni, inclusiv boost, în favoarea campaniilor tale Facebook Ads sau ai nevoie de o strategie personalizată, hai să vorbim.