blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

Arată-i business-ului tău că îl #iubești de Valentine’s Day

Indiferent de industria din care faci parte, Valentine’s Day este un prilej extrem de bun de scalare a rezultatelor. Luna iubirii reprezintă un moment oportun, poate nu la fel de demanding precum Black Friday sau Crăciunul, dar care, cu o strategie corectă se poate ridica la nivelul celor două.

De ce? Este o perioadă a anului în care comportamentul utilizatorilor se schimbă. După o lună de ”relaxare”, un început de an poate mai lent, utilizatorii își revin în forță și se pregătesc de cele două evenimente din această lună: Valentine’s Day și Dragobete. Fie că vorbim despre cupluri care vor să își facă surprize, fie că vorbim despre singles care simt nevoia să se premieze, este clar că oportunitățile există.

Strategia

Strategia este, ca de obicei, motorul fiecărei campanii. Aceasta trebuie pregătită în avans, iar primul pas este stabilirea obiectivelor și planificarea timeline-ului și a canalelor ce urmează să fie utilizate.

Materialele și landing page-ul trebuie să fie pregătite cu cel puțin o săptămână înainte, iar listele de audiențe și feed-urile de produse trebuie să fie verificate.

Ca strategie, trebuie să ai în vedere atât zona de prospectare, de atragere de trafic nou pe site, cât și retargetarea, așadar distribuția bugetului va fi determinată de prioritățile pe care le avem din punct de vedere obiective (awareness, traffic, conversie, etc), precum și de splitul la nivel de audiențe. Este recomandat să comunici pe întreg funnelul de marketing. 

Audiențele

Așa cum spuneam, comportamentul utilizatorilor se schimbă, iar adaptarea audiențelor este un aspect extrem de important. Atât în Google, cât și în Facebook sau alte platforme, există opțiunea de targetare a utilizatorilor interesați de evenimente specifice. 

În cazul de față, include în lista ta de audiențe și utilizatorii interesați de Valentine’s Day. Cu siguranță acest lucru îți va îmbunătăți CTR-ul și îți va influența pozitiv rata de conversie și costurile. 

În plus, nu uita să îți pregătești în avans listele de remarketing cu vizitatorii landing page-ului dedicat. Asigură-te că ai în conturi audiențe cu durate de retenție cât mai mari. Acestea se vor popula rapid și vor fi utile inclusiv pentru comunicări viitoare, după încheierea campaniei Valentine’s Day.

Optimizarea conturilor

Există câteva optimizări importante pe care trebuie să le faci în această perioada, în special în ceea ce privește cuvintele cheie. Fie că alegi să creezi campanii dedicate pentru acest eveniment, fie că te folosești de campaniile ongoing care deja au un istoric, trebuie să te asiguri incluzi în listele de cuvinte cheie și cuvinte de sezon, ca de exemplu cadouri valentine’s day, oferte valentine’s day, etc.

Un alt aspect important este că trebuie să adaptezi și mesajele din anunțuri, că incluzi cuvinte cheie reprezentative și le formulezi într-o manieră cât mai catchy.

Totodată, în Google este recomandat să se adauge și extensii dedicate campaniei, în special Promotion Extensions.

Măsurarea rezultatelor

Nu putem vorbi despre o campanie de succes dacă nu măsurăm corect datele și nu avem o raportare transparentă. Din acest motiv, înainte de lansarea campaniei trebuie să ne asigurăm că toate codurile de tracking se declanșează corect în landing page-ul utilizat și sunt implementate toate evenimentele de conversie necesare pentru măsurarea rezultatelor, fie că vorbim de completări de formulare, fie că vorbim despre tranzacții.

Dacă încă nu ai activat o campanie de Valentine’s Day e momentul să o faci! Luna iubirii încă nu s-a încheiat, iar Dragobete bate la ușă.

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter