În era digitală, adaptabilitatea este esențială pentru succesul oricărei afaceri care activează online. În fiecare zi, apar noi tehnologii, noi trenduri și noi metode de a interacționa cu clienții. Pentru a fi competitivi și a rămâne relevanți, specialiștii în marketing si agentiile ppc trebuie să fie la curent cu aceste schimbări și să le integreze în strategiile lor.
La Canopy, suntem conștienți de importanța de a fi la zi cu noutățile din domeniul PPC-ului și de a le integra în campaniile noastre pentru clienți. De aceea, am creat rubrica „What’s new in Tech @ Canopy”, în care vom împărtăși cele mai recente știri și tendințe din zona tehnica a PPC-ului.
Această rubrică este inspirată de e-mailurile periodice pe care colegul nostru Alex Seinedin, PPC & Data Analytics Canopyst, le trimite tuturor specialistilor PPC, prezentând cele mai recente actualizări ale platformelor Google Ads, Facebook Ads și GA4. Acum, dorim să extindem această practică prin publicarea de articole informative pe blogul Canopy.
În fiecare trimestru, vă vom prezenta cele mai importante noutăți în PPC, astfel încât să puteți fi la curent cu cele mai noi tendințe și să puteți îmbunătăți campaniile prin implementarea acestora. Pentru noi, sharing is caring, iar dorința noastră este să vă ajutăm să obțineți succesul pe termen lung în era digitală în continuă schimbare. Fără alte introduceri, să începem.
Remove Redundant Keywords
Recomandarea smart menită să elimine cuvintele cheie redundante din conturi acum are o preferință clară pentru cuvintele broad. Asta înseamnă că dacă aplicăm recomandarea în conturi și avem două-trei cuvinte identice, cele phrase sau exacte vor fi eliminate, prioritate având broad match.
Google Ads UI Changes
În linie cu schimbarea limbajului grafic al Google la „Material You” și modificarea tuturor produselor Google pentru a arăta similar, se pare că și Google Ads va suferi astfel de modificări.
Pe baza feedback-ului primit, Google intenționează ca noul design al platformei să fie mai simplu de navigat și mai puțin aglomerat.Mai jos veți vedea două variante de meniu, unul restrâns și unul pe două coloane, însă momentan nu avem informații despre când va ajunge și la noi această modificare destul de majoră.
GA4 Custom Channel Groups
Deși a fost un feature pe care analiștii și specialiștii de marketing l-au cerut de foarte mult timp, Google Analytics 4 ne oferă în sfârșit posibilitatea de a ne crea propriile canale custom de marketing. Aveți mai multe detalii în articolul de support aici.
Ad Transparency Center
Similar cu Meta Ad Library prin care verificăm de multe ori dacă anumite pagini rulează reclame sau ce reclame rulează competitorii noștri, Google anunță că lansează propriul Ad Transparecy Center.
Va funcționa ca metoda prin care accesam reclamele anumitor competitori până acum, însă din ce vedem în anunțul oficial, va conține și funcții noi. De asemenea, a fost lansat și un FAQ care să ne răspundă la cele mai uzuale întrebări despre cum funcționează, pe care-l puteți accesa aici.
GA4 Conversion Window
Începând cu 31 martie, toate conversiile importate din GA4 în Google Ads vor folosi aceleași setări la nivel de conversion window indiferent de platformă. Mai exact, dacă anterior puteam să avem setări diferite pentru o conversie importată, acum Google Ads va folosi setările din GA4 (30, 60 sau 90 de zile).
New Performance Max Features
Tipologia noastră favorită de campanii primește ceva mai multă atenție din partea Google în acest quarter, cu o serie de features noi pe care cu siguranță le vom folosi toți. Dacă vreți să citiți anunțul oficial, îl găsiți aici, însă am inclus mai jos câteva features:
- Performance Max for Travel Goals este un nou tip de Performance Max care folosește AI și care, după spusele Google, este dedicat în mod special hotelurilor. Detalii despre ce avem nevoie pentru a crea o astfel de campanie găsiți aici.
- În curând, vom putea exclude brand-uri din campaniile de Performance Max, pentru a crește calitatea traficului în aceste campanii. Excluderile vor putea fi făcute atât pentru propriul brand, cât și pentru brand-urile competitoare.
- Dacă până acum eram nevoiți să excludem pagini din site pentru a targeta ce ne dorim, acum Google lucrează la o funcție mult mai logică, aceea de a targeta doar paginile introduse de noi prin Page Feeds. Așteptăm cu nerăbdare acest feature pentru a-l folosi in strategiile de promovare online.
Sperăm că rubrica noastră What’s new in Tech @ Canopy v-a fost de folos și v-a ajutat să fiți la curent cu cele mai recente noutăți din domeniul PPC-ului. La Canopy, suntem dedicați să ajutăm afacerile să atingă succesul online prin implementarea celor mai noi tehnologii și strategii de marketing. Dacă aveți întrebări sau sugestii, nu ezitați să ne contactați. Vă mulțumim pentru lectură și vă așteptăm cu drag la următoarea ediție a rubricii noastre!