Blog

Discovery Campaigns: Best Practices

Madalina Morarescu • 09 septembrie 2022

– Spune povestea brandului tău într-o manieră inedită – 

Îți dorești să integrezi în strategia ta de marketing online campanii de Discovery dar nu știi ce abordare să alegi? Nu îți face griji, ai ajuns în locul potrivit.😊 Îți voi prezenta astăzi o serie de bune practici în implementarea acestui tip de campanie. 

În primul rând, îmi place să văd brandul ca fiind o poveste iar specialistul de marketing – povestitorul. Indiferent de ceea ce vinzi, trebuie să știi cum să îți prezinți produsul în fața publicului. Chiar dacă nevoia directă nu există, tu ca specialist de marketing trebuie să o creezi. 

Campaniile de Discovery ne ajută atât la crearea cât și la amplificarea unei nevoi deja existente. Avantajul unei palete largi de plasamente (inclusiv Gmail, Discover Google App sau YouTube) alături de o modalitate prietenoasă de a ajunge la utilizator, fac din această campanie un instrument ideal care poate să transforme un brand într-o poveste de succes. 

Evidențiază produsele / serviciile / categoriile de Top 

Campania de Discovery poate fi o modalitate excelentă prin care să prezinți ce ai mai bun în portofoliu. Cu siguranță ai produse / servicii de top pe care vrei să le scoți în evidență. Asigură-te că folosești imagini cât mai atractive și calitative. Îți recomand să folosești imagini cât mai simple, fără prea multe elemente grafice (abordarea din Discovery Ads trebuie să fie diferită față de cea pe care o urmezi în Display Ads). Pune produsul într-un context, oferă-i o întrebuințare, arată publicului ce este inedit la produsul tău iar succesul nu va întârzia să apară. 

Vertical ratio – un must have 

Te-ai obișnuit deja cu formatele verticale și cât de important este să ne adaptăm anunțurile pentru dispozitivele mobile. Ei bine, nu trebuie să uităm de acestea nici în cazul campaniilor Discovery. Formatul 4:5 (portret) ocupă mai mult spațiu pe ecran și implicit captează mai rapid atenția utilizatorului. Folosește-l cu încredere pentru că îți va aduce rezultate. 

Adresează-te direct utilizatorului 

Studiile au arătat că, utilizatorii sunt mult mai receptivi și interacționează mult mai bine cu anunțurile care folosesc cuvântul „TU” în text. Adresează-te direct persoanei care îți va cumpăra produsul, spune-i ce beneficii îi oferi și ce avantaje are din partea ta. 

Gestionează eficient audiențele

Asigură-te că ai activat Optimized targeting. Această funcție te va ajuta să ajungi la un public relevant și predispus să convertească.

Bonus: În situația în care mesajele/creativele sunt diferite sau, dacă bidding goals diferă de la o audiență la alta, se recomandă un split al audiențelor de remarketing și prospecting. 

Tu ești povestitorul

Dacă optezi pentru un anunț de tip carousel, poți alege în ce ordine se vor afișa card-urile către utilizatori. Astfel, dacă dorești să transmiți un anumit mesaj utilizatorului, acum este momentul ideal. Îți recomand să utilizezi cel puțin 5 card-uri astfel, nu doar că oferi mai multe informații utilizatorului, însă și timpul de interacțiune al acestuia cu anunțul o să fie mai mare, iar probabilitatea de a da click pe anunț va fi și ea crescută. 

Ai răbdare

Cu toții ne dorim rezultate rapide, însă, pentru a se optimiza și a livra rezultate la capacitate maximă, o campanie de Discovery poate avea o perioadă de learning chiar și de până la 3 săptămâni. Așa că, ai răbdare! Rezultatele vor apărea cu siguranță! Evită să faci modificări mari în primele 3 săptămâni (poți doar să înlocuiești creativele în cazul în care scorul de calitate este „Poor”). Totuși, dacă faci astfel de modificări, asigură-te că noile creative sunt suficient de bune încât să crească scorul. 

Perfect Combo 

Știi ce funcționează grozav alături de o campanie Discovery? O campanie Video Action. Noi am testat această strategie iar rezultatele au fost peste așteptări. 

Nu ai un video pe care să-l promovezi? Nu-i bai, suntem noi aici și te ajutăm atât cu spoturi video cât și cu animații faine

Îți recomand cu drag să testezi Discovery Campaigns. Dacă totuși mai ai dubii sau nu știi ce se potrivește mai bine pentru brandul tău, nu uita că suntem la un click distanță. Te invit să ne contactezi și garantat povestea brandului tău va ajunge la înălțime! 

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

contact@canopy.ro

0744 424 543

București, Str. Jean Louis Calderon, nr. 26, et. 2, ap. 2

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?