Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google: Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
Lecții de seducție din viața reală. Cum înțelegi mai bine vizitatorii online
Probabil ți-a atras o discuție despre seducție :). Ei bine, trebuie să știi că același efect trebuie să îl aibă și brandul tău asupra vizitatorilor din online. Să îi seducă și mai apoi să construiască o relație pe termen lung cu ei. Pentru aceasta însă, e necesar să îi cunoști...
YouTube SEO – 9 reguli pentru optimizare
Youtube SEO YouTube este unul din cele mai populare motoare de căutare. Are mai mult de două miliarde de utilizatori, ceea ce înseamnă o treime din utilizatorii de Internet. Iată câteva statistici interesante: Conform thinkwithgoogle.com, 65% dintre utilizatori folosesc Youtube pentru a căuta soluții la problemele lor. Cum navighează? Prin...
Ce ar trebui să știi înainte să te apuci să scrii texte care vând
În căutarea strategiei perfecte de marketing, a optimizărilor care ar putea crește numărul de conversii sau a designului pentru banner care ar putea atrage cât mai mulți utilizatori pe site, uităm, deseori, de importanța copywriting-ului în această ecuație. Nu crede, cercetează! Un lucru este cert. Poți să îi dai unui...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.