Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google:
Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
Cum influențează AI-ul stilurile de design vizual în 2025:
Ce trebuie să știe orice designer creativ
Probabil puțini dintre noi nu am folosit, până în momentul actual, cel puțin un tool de inteligență artificială, fie el pentru corectarea unui text, gestionarea de informații sau chiar pentru divertismentul nostru personal. Ele sunt folosite pentru a salva timpul care, de altfel, ar fi fost pierdut pe procese repetitive...
Ce este Google Consent Mode V2 și cum se implementează?
Astăzi, protecția datelor personale în mediul online a devenit o prioritate globală, fapt ce se reflectă în multitudinea de reglementări și standarde din întreaga lume, precum Regulamentul General privind Protecția Datelor în Europa. Aceste reglementări sunt menite să asigure confidențialitatea utilizatorilor online în timp ce aceștia navighează pe internet și...
Summer Sale: Cele mai „hot” campanii ale anului. Cum să atragi și să fidelizezi clienții.
Sezonul estival, cunoscut adesea drept perioada de relaxare și evadare, poate fi considerat de multe ori un obstacol pentru business-urile de retail. În această perioadă, consumatorii sunt absorbiți de vacanțe, aventuri estivale și momente pline de veselie alături de cei dragi. Cu toate acestea, vara nu trebuie să fie privită...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.