studii
de caz
Cum am abordat si ce rezultate au avut
campaniile noastre mai complexe.
Care sunt noile îmbunătățiri la nivel de conversii în Google Analytics 4?
Cu doi ani în urmă, platforma Google Analytics 4 a fost prezentată drept o soluție de viitor care ne va permite să măsurăm mai eficient performanța campaniilor și să ne adaptăm la un peisaj al...
Tendințe PPC în 2024: Evoluția pieței, canalelor digitale și social media
În era inteligenței artificiale și a conectivității, publicitatea digitală se transformă continuu, adaptându-se la noile tehnologii și comportamente ale consumatorilor. În acest context, platforme...
Ce este Google Consent Mode V2 și cum se implementează?
Astăzi, protecția datelor personale în mediul online a devenit o prioritate globală, fapt ce se reflectă în multitudinea de reglementări și standarde din întreaga lume, precum Regulamentul General...
Canopy x BestValue: Inovație în Performance Max – Strategii avansate de segmentare a produselor și impactul lor în ROAS
Despre BestValue BestValue se distinge pe piața românească de e-commerce ca fiind destinația de shopping exclusivist dedicată călătorilor. În calitate de unică comunitate de shopping Duty Free...
TOP 5 recomandări pentru o strategie B2B de succes
În lumea B2B din ziua de azi, strategiile eficiente sunt mai mult decât un avantaj – sunt esențiale. Cu algoritmii care avansează rapid și concurența care se intensifică, înțelegerea strategiilor de...
TOP 5 trenduri de Social Media pentru 2024
Cu toții suntem conștienți de faptul că, zilnic, apar noutăți în ceea ce privește platformele de social media. Fie că vorbim despre modificările frecvente ale algoritmilor, diferite funcționalități...
Anul 8 pentru Canopy. Despre echipă, rezultate și investiții
Anul acesta, pe 14 ianuarie, Canopy a împlinit 8 ani. Parcă nu îmi vine să cred că au trecut 8 ani de când am fondat Canopy. Până la acel moment am avut tot timpul un partener lângă mine. Cineva pe...
Apocalipsa Cookies a fost inițiată pentru 1% din utilizatorii Chrome
În conformitate cu anunțul lansat anterior, Google a început din 4 ianuarie să restricționeze cookie-urile third-party pentru 1% din utilizatorii de Google Chrome. Acest procent este menit să...