Ep. 8. Nansi Lungu: Psihologia Consumatorului. Comportament, Influențe, Decizii în era digitală. Ep. 8. Nansi Lungu: Psihologia Consumatorului. Comportament, Influențe, Decizii în era digitală. - Canopy
Ep. 8. Nansi Lungu: Psihologia Consumatorului. Comportament, Influențe, Decizii în era digitală.

Ep. 8. Nansi Lungu: Psihologia Consumatorului. Comportament, Influențe, Decizii în era digitală.

În acest episod, Ivona Gal (CEO Canopy) și Nansi Lungu (Coordonator al Departamentului de Psihologia Consumatorului la Bitdefender și Lector la Universitatea Titu Maiorescu) discută despre un subiect fascinant și extrem de relevant pentru oricine lucrează în marketing sau conduce un business: Comportamentul Consumatorului în Era Digitală. Acesta este un domeniu în continuă evoluție și înțelegerea lui poate juca un rol crucial în succesul oricărei strategii de marketing.Ivona și Nansi explorează dinamica și complexitatea comportamentului consumatorului online și impactul acestuia asupra deciziilor de cumpărare.Dacă sunteți interesați de psihologia consumatorului, marketing digital sau pur și simplu doriți să vă îmbunătățiți abordarea față de clienți în era digitală, acest episod vă va oferi o înțelegere profundă și valoroasă.Nu uitați să vă abonați la canalul nostru pentru mai multe discuții utile și pline de insights despre lumea marketingului.#MarketingDeLaInaltime #Podcast #ComportamentulConsumatorului #MarketingDigital #EraDigitala #ConsumerBehaviour #DeciziiCumparare #InfluenteDigitale

00:00--:--
Ascultă acum

Episoade recente

Ep. 30. Sorin Barbu: Gustul Spaniei, servit prin puterea internetului

Cum îți transformi visul într-un business de succes?Sorin Barbu, fondatorul grupului Alioli, povestește cum a adus peștele proaspăt din Spania pe mesele românilor și cum inovațiile din Horeca pot educa o piață întreagă. 💡Află provocările, riscurile și lecțiile care stau la baza unei afaceri de succes!#Canopy #MarketingDeLaÎnălțime #TakingDigitalToNewHeights

Ep. 29. Andra Stuparu: Inovație și Digitalizare în Philips România

În acest episod al podcastului Marketing [de] la înălțime cu Canopy, Cristian Ignat, CEO și Founder Canopy, discută cu Andra Stuparu, liderul strategiei de digitalizare și e-commerce pentru Europa Centrală și de Est la Philips.Andra ne împărtășește provocările și lecțiile transformării digitale într-o companie globală, impactul marketingului online, importanța educației consumatorilor și colaborarea cu startup-urile pentru inovație.🎧 Descoperă cum Philips reușește să se mențină în frunte prin tehnologie și adaptare continuă, într-un dialog plin de insight-uri.

Ep. 28. Radu Atanasiu: Deciziile proaste vin din lipsa gândirii critice, nu a datelor.

În noul episod din podcastul Marketing [de] la înălțime, vorbim despre una dintre cele mai subestimate abilități în business: gândirea critică.Invitatul lui Cristian Ignat este Radu Atanasiu, profesor de gândire critică și decizii de business & decan asociat la BISM, care susține că „deciziile proaste nu vin din lipsa de date, ci din refuzul de a gândi critic.”Printre subiectele discutate: – Cum influențează gândirea critică deciziile strategice – Când e momentul să renunți la un proiect – Care sunt cele mai comune bias-uri ale antreprenorilor – Cum iei decizii informate în context de incertitudine – Te ajută sau îți ia locul AI-ul?Un episod plin de exemple concrete și idei utile pentru orice lider sau antreprenor care vrea să ia decizii mai bune.

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
1
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?