În acest episod din 𝐌𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 [𝐝𝐞] 𝐥𝐚 𝐢̂𝐧𝐚̆𝐥𝐭̦𝐢𝐦𝐞, Beatrice Păun, Team Leader la Canopy, și Alexandru Seinedin, Digital Analyst, dezbat cele mai importante aspecte ale platformei Google Analytics 4, împărtășind cele mai bune strategii și tactici pentru a vă ajuta să transformați datele în acțiuni concrete.Dați play pentru a afla cele mai noi informații despre Google Analytics 4!#Canopy #TakingDigitalToNewHeights #GA4 #GoogleAnalytics #GoogleAnalytics4
Cum vinzi piatră naturală online?În acest episod din Marketing [de] la înălțime, stăm de vorbă cu Mariana Constantinescu Brădescu, Managing Partner la PiatraOnline.Vorbim despre inovație, provocările vânzării online de piatră naturală, extinderea internațională și despre cum arată viitorul în designul de interior și exterior.#Canopy #MarketingDeLaÎnălțime #TakingDigitalToNewHeights
Cum îți transformi visul într-un business de succes?Sorin Barbu, fondatorul grupului Alioli, povestește cum a adus peștele proaspăt din Spania pe mesele românilor și cum inovațiile din Horeca pot educa o piață întreagă. 💡Află provocările, riscurile și lecțiile care stau la baza unei afaceri de succes!#Canopy #MarketingDeLaÎnălțime #TakingDigitalToNewHeights
În acest episod al podcastului Marketing [de] la înălțime cu Canopy, Cristian Ignat, CEO și Founder Canopy, discută cu Andra Stuparu, liderul strategiei de digitalizare și e-commerce pentru Europa Centrală și de Est la Philips.Andra ne împărtășește provocările și lecțiile transformării digitale într-o companie globală, impactul marketingului online, importanța educației consumatorilor și colaborarea cu startup-urile pentru inovație.🎧 Descoperă cum Philips reușește să se mențină în frunte prin tehnologie și adaptare continuă, într-un dialog plin de insight-uri.
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.