00:00 Intro
03:12 - Ce este content marketingul și de ce un business trebuie să investească în această zonă?
09:40 - Cum dezvolți o strategie de content marketing și cum o integrezi în strategia macro?
24:20 - Cum decizi ce formate sunt potrivite?
36:16 - Influencer marketing: Cum îți alegi creatorii de conținut cu care să te asociezi și ce reprezintă un creator de conținut?
45:45 - Cum determini dacă strategia și conținutul tău sunt de succes?
50:20 - Concluzii: Ce este important de reținut?
51:10 - Întrebări personale Roxana
În noul episod din podcastul Marketing [de] la înălțime am stat de vorbă cu Elisabeta Moraru, Country Director Google pentru România, Moldova, Bulgaria și Ungaria.Am povestit despre:- cum a crescut Google România de la 7 la peste 400 de colegi - ce rol are AI-ul în business, sănătate și educație - cum pot antreprenorii și IMM-urile să folosească digitalul ca să se dezvolte - de ce cultura organizațională contează la fel de mult ca tehnologia
În noul episod din podcastul Marketing [de] la înălțime, Valentin Radu, CEO Omniconvert, vorbește despre strategii pentru creșterea profitului pe termen lung.Acesta explică de ce mulți antreprenori pierd bani pe publicitate și cum pot optimiza investițiile pentru a obține rezultate reale.Secretul? Înțelegerea profundă a clienților și ajustarea constantă a strategiei de marketing.#Canopy #MarketingDeLaÎnălțime #TakingDigitalToNewHeights
Cum vinzi piatră naturală online?În acest episod din Marketing [de] la înălțime, stăm de vorbă cu Mariana Constantinescu Brădescu, Managing Partner la PiatraOnline.Vorbim despre inovație, provocările vânzării online de piatră naturală, extinderea internațională și despre cum arată viitorul în designul de interior și exterior.#Canopy #MarketingDeLaÎnălțime #TakingDigitalToNewHeights
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.