Ep. 28. Radu Atanasiu: Deciziile proaste vin din lipsa gândirii critice, nu a datelor. Ep. 28. Radu Atanasiu: Deciziile proaste vin din lipsa gândirii critice, nu a datelor. - Canopy
Ep. 28. Radu Atanasiu: Deciziile proaste vin din lipsa gândirii critice, nu a datelor.

Ep. 28. Radu Atanasiu: Deciziile proaste vin din lipsa gândirii critice, nu a datelor.

În noul episod din podcastul Marketing [de] la înălțime, vorbim despre una dintre cele mai subestimate abilități în business: gândirea critică.Invitatul lui Cristian Ignat este Radu Atanasiu, profesor de gândire critică și decizii de business & decan asociat la BISM, care susține că „deciziile proaste nu vin din lipsa de date, ci din refuzul de a gândi critic.”Printre subiectele discutate: – Cum influențează gândirea critică deciziile strategice – Când e momentul să renunți la un proiect – Care sunt cele mai comune bias-uri ale antreprenorilor – Cum iei decizii informate în context de incertitudine – Te ajută sau îți ia locul AI-ul?Un episod plin de exemple concrete și idei utile pentru orice lider sau antreprenor care vrea să ia decizii mai bune.

00:00--:--
Ascultă acum

Episoade recente

Ep. 31. Mariana Constantinescu Brădescu: Cum vinzi Piatră Online în era digitală

Cum vinzi piatră naturală online?În acest episod din Marketing [de] la înălțime, stăm de vorbă cu Mariana Constantinescu Brădescu, Managing Partner la PiatraOnline.Vorbim despre inovație, provocările vânzării online de piatră naturală, extinderea internațională și despre cum arată viitorul în designul de interior și exterior.#Canopy #MarketingDeLaÎnălțime #TakingDigitalToNewHeights

Ep. 30. Sorin Barbu: Gustul Spaniei, servit prin puterea internetului

Cum îți transformi visul într-un business de succes?Sorin Barbu, fondatorul grupului Alioli, povestește cum a adus peștele proaspăt din Spania pe mesele românilor și cum inovațiile din Horeca pot educa o piață întreagă. 💡Află provocările, riscurile și lecțiile care stau la baza unei afaceri de succes!#Canopy #MarketingDeLaÎnălțime #TakingDigitalToNewHeights

Ep. 29. Andra Stuparu: Inovație și Digitalizare în Philips România

În acest episod al podcastului Marketing [de] la înălțime cu Canopy, Cristian Ignat, CEO și Founder Canopy, discută cu Andra Stuparu, liderul strategiei de digitalizare și e-commerce pentru Europa Centrală și de Est la Philips.Andra ne împărtășește provocările și lecțiile transformării digitale într-o companie globală, impactul marketingului online, importanța educației consumatorilor și colaborarea cu startup-urile pentru inovație.🎧 Descoperă cum Philips reușește să se mențină în frunte prin tehnologie și adaptare continuă, într-un dialog plin de insight-uri.

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
1
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?