DATA ANALYTICS
Ești pregătit pentru Google Analytics 4?
CANOPY, substantiv: cel mai înalt loc dintr-o pădure.
CANOPY, agenție de performance marketing: taking digital to new heights.
Ce este GA4?
Google Analytics 4 reprezintă viziunea Google pentru viitorul tracking-ului datelor online. Acesta colectează date atât din website, cât și din aplicații, permițând o mai bună înțelegere a customer journey-ului.
În plus, se bazează pe machine learning (algoritmul de învățare automată pe bază de date) pentru a face anumite predicții referitoare la comportamenele utilizatorilor. Aceste funcții predictive oferă îndrumare și o înțelegere mai bună în optimizarea strategiilor digitale, motiv pentru care trebuie să te asiguri că ai implementat corect noul GA4.
Care sunt diferențele între Universal Analytics/GA3 și GA4?
01
Diferențele între modelele de măsurare activității utilizatorilor
UA folosește un model de măsurare bazat pe sesiuni și vizualizări de pagina, în timp ce GA4 se bazează pe evenimente și parametri. Deci, fiecare activitate a unui utilizator este acum văzută ca un „eveniment” și ne va oferi mult mai multe detalii despre acești vizitatori.
02
Modificările în definirea și durata sesiunilor
În UA, o sesiune reprezintă o combinație de vizualizări de pagina, evenimente, tranzacții efectuate de un utilizator într-un interval de timp stabilit. Sesiunile GA4 nu sunt limitate de timp. Așadar, numărul de sesiuni este probabil să fie mai mic, iar durata medie a sesiunii se va schimba.
03
Restricții privind perioada de stocare a datelor
UA permite stocarea anumitor informații provenite de la un utilizator inactiv (cookies, identificatori etc.) pentru o perioadă de 14 / 26 / 38 / 50 de luni înainte de ștergerea definitivă a acestora. Google Analytics 4 permite stocarea datelor numai pentru 2 luni sau 14 luni.
Când ar trebui să fac implementarea GA4?
Dacă te întrebi până când va mai fi disponibil Universal Analytics și când ar trebui să implementezi GA4, răspunsul este: cât mai rapid posibil, având în vedere că în mai puțin de un an se va face tranziția definitivă la GA4 (Iulie 2023), iar Universal Analytics va înceta să înregistreze date.
De asemenea, începând cu 1 Ianuarie 2024, vei pierde accesul la datele istorice din Universal Analytics.
Oferte
Te susținem și îți punem la dispoziție resursele noastre privind implementarea GA4, prin urmatoarele pachete!
Pachet Essentials
€250+ TVA
- Adecvat pentru business-uri mici și mijlocii
- Implementare pentru GA4 prin Google Tag Manager
- Implementarea a 5 evenimente custom pentru a măsura interacțiunea cu site-ul mult mai în detaliu
- Popularea integrală a rapoartelor ecommerce (doar pentru magazine online)
- Asistență tehnică dedicată pentru GA4 timp de 30 zile
*Pentru finalizarea cu succes a implementărilor va fi nevoie de un programator pentru anumite modificări în Data Layer.
Pachet Enterprise
€370+ TVA
- Adecvat pentru business-uri mijlocii și mari
- Implementare pentru GA4 prin Google Tag Manager
- Până la 15 evenimente custom pentru o imagine de ansamblu a interacțiunilor în site
- Maximizează utilizarea rapoartelor avansate, precum Funnels și User Paths
- Asistență tehnică dedicată pentru GA4 timp de 90 zile
- Consultanță pentru crearea audientelor predictive, pe bază de AI
*Pentru finalizarea cu succes a implementărilor va fi nevoie de un programator pentru anumite modificări în Data Layer.
Canopy? Departe de agenția
clasică de PPC.
Iubim performance marketing-ul. Dar, uneori, obiectivele afacerii tale pot fi atinse doar printr-o strategie mai amplă de marketing online. Așa că iată-ne aici, cu soluții complete de promovare online, care urmăresc generarea de leaduri și vânzări.
Descoperă întregul portofoliu de servicii de marketing și advertising Canopy!
Profită acum de ofertele
limitate pentru GA4!
Pentru mai multe informații și pentru a cere o ofertă personalizată, contactează-ne completând formularul de mai jos!
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.