Blog

Enayati Hospital x Canopy: Cu 28% mai multe lead-uri și un cost per lead mai mic cu 35% în doar 3 luni, printr-o abordare Cross-Channel

Andreea Goloiu • 02 iunie 2025

Despre Enayati Medical City

Industria medicală este ghidată de nevoia tot mai acută de conectivitate, eficiență și experiențe personalizate pentru pacienți. Enayati Medical City, primul Oraș Medical din România, reprezintă un exemplu elocvent de adaptare strategică la aceste noi cerințe ale pieței. Cu o abordare integrată și orientată către nevoile reale ale pacienților, brandul oferă servicii medicale la cele mai înalte standarde, punând accent pe cazuri complexe, echipamente moderne și empatie autentică. Enayati Hospital, parte centrală a acestui ecosistem, furnizează servicii specializate de recuperare, geriatrie, îngrijiri paliative, neurologie, medicină internă si baza de recuperare.

Context strategie 

Într-un context în care interacțiunea cu publicul nu mai poate fi limitată la un singur canal, evoluția de la strategii de comunicare monochannel la un model cross-channel devine esențială pentru consolidarea performanței si reprezinta un exemplu de adaptare strategică la noile cerințe.

Provocarea: Limitările unei strategii axate exclusiv pe Search

Inițial, strategia digitală s-a bazat integral pe canalul Search, unde bugetul era distribuit exclusiv în funcție de serviciile disponibile si căutările utilizatorilor, iar optimizările constante erau concentrate pe cresterea numărului de lead-uri. Desi contul genera conversii constante, potentialul de extindere si scalare era limitat la volumul de cautari existente. 

Pentru a capta nevoi mai extinse si a construi vizibilitate in afara cautarilor active, am identificat necesitatea unei abordari complementare care să atragă audiențe noi și relevante. Astfel, provocarea principală a fost extinderea dincolo de căutările imediate ale utilizatorilor și introducerea in strategie a abordarii de tip cross-channel –  in contextul in care consumer journey-ul are multiple puncte de contact – prin care să stimulăm cererea proactiv si fără a afecta performanțele existente. 

Soluția: Introducerea unei abordari Cross-Channel in strategie

Un prim pas pe care l-am făcut în toamna lui 2024, a fost utilizarea de strategii automate de bidding pentru eficiență maximă în gestionarea bugetului. Ulterior, în februarie-martie 2025, am introdus campaniile de Demand Gen pentru Enayat Hospitali, focusate pe servicii cheie, cu mesaje personalizate. Mesajele au fost personalizate pe fiecare tip de audiență, iar canalele utilizate (YouTube, Gmail, Discover) au permis o comunicare scalabilă și vizuală. In Search, am menținut o structură granulară și eficientă, bazată pe intenții precise ale utilizatorilor. Campaniile cross channel au atras atenția utilizatorilor încă din fazele inițiale ale procesului decizional, completând eficient campaniile existente de Search.

Prin această strategie am reușit să influențăm pozitiv decizia potențialilor pacienți, oferindu-le informațiile necesare înainte să caute activ serviciile medicale de care au nevoie.  Această abordare proactivă ne-a oferit avantajul de a capta mai devreme atenția potențialilor pacienți.

Rezultate în doar 3 luni de la dezvoltarea completă a strategiei:

  • Buget a fost redus cu -16,55%
  • Click-urile au crescut cu +68,10% 
  • Numărul de conversii s-a îmbunătățit cu +28,91%
  • Costul per conversie s-a redus -35,27% 

Demand Gen a intrat rapid în top 3 campanii performante din cont, demonstrând că strategia adoptată a fost eficientă și bine primită de audiență.

Concluzie

Într-un mediu competitiv si o industrie “sensibila” precum serviciile medicale, scalarea nu înseamnă doar trafic, ci conversii reale și eficiente. Iar pentru orice brand, experimentele asumate sunt necesare in determinarea unei startegii eficiente – e o nevoie firească raportata la crestere. Rezultatele sunt clare: leaduri mai multe, costuri mai mici, impact direct în business.

Extinderea catre o directie cross channel în Google Ads prin Demand Gen a demonstrat o abordare holistică și bine coordonată între echipa de performance și departamentul intern de marketing, aliniată cu obiectivele reale de business. Acesta abordare, reprezinta prinmul pas catre o strategie scalabilă și aplicabilă în continuare pentru creșterea rezultatelor.

Citește și alte articole asemănătoare:

strategie de marketing

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
1
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?