Ești pregătit să afli ce alte metode am pus în aplicare pentru a face încă un client fericit prin conversii crescute și bugete potrivite? În articolul de astăzi îți prezentăm strategia noastră!


Despre companie
„Pentru confortul casei tale!”
Cazane si Centrale s-a înființat în anul 2016.
Lucrează doar cu brand-uri de renume, cum ar fi: Ferolli, Ariston, Motan, Vaillant, Viessmann etc.
Categorii de produse comercializate: centrale termice, boilere electrice, sisteme de energie alternative, încălzire în pardoseală, aparate de climatizare etc.
Conform datelor prezentate prin intermediul Risco.ro, crește de la an la an, înregistrând în prezent o cifră de afaceri de peste 300.000 RON:


Strategia de promovare în parteneriat cu Canopy
Colaborarea cu Canopy a început în august 2017, având ca obiective principale:
- Creșterea numarului de conversii
- Scaderea costului per conversie
- Creșterea valorii conversiilor
Strategia aplicată
- Identificarea de noi categorii de produse profitabile. O categorie nouă pentru care nu se făcuse promovare pâna la preluarea contului a fost „Boilere electrice”. În urma analizei am decis oportună promovarea acestei categorii, care ulterior s-a dovedit a fi un real succes. În anul 2018 comparativ cu 2017 media vânzărilor într-o lună a crescut cu 84,21%.
- Campanii cu targetare sezonieră pe zone geografice (munte și mare înainte de începerea sezonului)
- Pentru lunile iunie, iulie și august campanii specifice pentru românii din străinătate (Spania și Italia), care vin în România și fac îmbunătățiri locuințelor.
- Pentru creșterea notorietății brand-ului și susținerea campaniilor search și am rulat și campanii de Remarketing, Display și YouTube.
- Pe lângă campania de remarketing dinamic, am rulat și o campanie de coș abandonat cu mesaj personalizat.

Indicatori de performanță la nivel de cont
apr.- dec. 2018 vs apr.- dec. 2017


Indicatori Black Friday 2018 vs 201


Concluzii
- Strategia de promovare a fost foarte bine adaptată la sezonalitate;
- Campaniile de search au fost susținute întodeauna de remarketing dinamic și remarketing pe categorii;
- În perioada Black Friday comportamentul fiind atipic, s-a mers pe o strategie diferită;
- S-au creat întodeauna campanii specifice în funcție de zonele geografice;
- Am obținut o creștere a numarului de conversii la nivel de cont (2018 vs 2017) cu 501.70% la un buget cu doar 85.70% mai mare;
- Am avut o scădere a costului per conversie (2018 vs 2017) la nivel de cont cu 69.07%;
- S-a înregistrat o scădere a costului per conversie (Black Friday 2018 vs 2017) la nivel de cont cu 91.90%.