studii
de caz

Cum am abordat si ce rezultate au avut 
campaniile noastre mai complexe.

Canopy x Trust Expert: Cum să scalezi conversiile în Google Ads

Despre Trust Expert

Compania și-a început activitatea în anul 1993, având inițial o reprezentanță pentru centrale termice în Piatra Neamț. În cele două decenii care au urmat, s-a extins considerabil, câștigând încrederea clienților și impunându-se ca experți în materie de centrale termice, sisteme de climatizare, accesorii pentru instalații și soluții de proiectare a acestora. 

Astăzi, Trust Expert este unicul reprezentant din țară pentru pompele de căldură Nibe Suedia, având exclusivitate pentru vânzarea și acordarea de suport tehnic. Printre alte parteneriate se numără și cel cu Sabiana Italia, de mai bine de 20 de ani, prin intermediul căruia Trust furnizează echipamente de încălzire, răcire și ventilație, dar și cu Henco Belgia prin care se furnizează în exclusivitate teava și fitinguri.

Cu peste 200.000 de clienți mulțumiți, 300 de parteneri acreditați, 20 de reprezentanți zonali și un istoric de 100% proiecte reușite, Trust Expert își consolidează poziția ca lider în domeniul sistemelor de climatizare, toate acestea fiind ghidate de un principiu fundamental care definește esența companiei: „Specialiști în soluții de încălzire, răcire și ventilație”.

Începutul colaborării 

Campaniile PPC au fost gestionate la nivel intern înainte de începerea colaborării, dar pe măsură ce businessul a crescut tot mai mult, a fost necesară externalizarea către o agenție cu specializare în acest scop. Am început colaborarea înca din ianuarie 2023, însă bazele colaborării au fost puse înca din decembrie 2022. De la începutul colaborării ne-am concentrat pe scalarea business-ului și alinierea strategiei luând în considerare dinamica pieței, dar și atingerea obiectivelor macro ale afacerii.

Ce ne-am propus

Având o structură puțin atipică pentru genul de produse promovate, pentru lead generation a fost nevoie de comunicare permanentă și feedback constant. Obiectivul comun a fost generarea de formulare de contact care să conțină și planuri de locuințe și mai multe detalii despre proiectul de care clienții aveau nevoie.

La început am abordat categoriile de produse cele mai importante pentru client, urmând ca pe parcursul lunilor să scalăm la promovarea unui spectru mai larg de produse. Campaniile principale pe care ne-am focusat au fost cele de tip Search și Performance Max, însă nu au lipsit nici campaniile de suport.

Abordare 

Având în vedere climatul schimbător al țării noastre, avem nevoie de soluții smart de încălzire-răcire pentru locuințe. Cu toate că Trust Expert se află pe piață deja de 30 de ani, a fost nevoie să aducem un plus de prezență în online prin campaniile cu obiective de awareness și consideration. 

Am abordat un mix de cuvinte cheie pe care l-am alocat în mod strategic fiecărei campanii: de la cuvinte generale, la cuvinte de brand și nume de produs. Astfel, am putut capta tot orizontul de intenții de căutare ale utilizatorilor.

Totodata, pentru un maxim de prezență în online, am dezvoltat strategia și pe canale precum: Meta și Linkedin. În întâlnirile avute lunar sau bilunar, am dezbătut situația leadurilor și aspecte ce țin de ajustarea strategiei în funcție de rezultate.

Acum avem o imagine mult mai clară asupra categoriilor de produce care au cel mai bun potențial de conversie și care sunt cele mai vizitate URL-uri din site.

Challenge

Produsele comercializate de Trust Expert reprezintă acele achiziții pentru care utilizatorii au nevoie de un timp îndelungat de gândire. Decizia de cumpărare se ia după o informare în detaliu și analize extinse. Acest lucru ni s-a părut ușor problematic inițial, întrucât nu putem identifica din Paid finalitatea leadurilor. 

Cu toate acestea, Trust Expert are un sistem smart foarte bine pus la punct pentru gestionarea clienților care vin din formularele de leaduri, așadar suntem siguri că eforturile depuse în online se vor concretiza cu succes în offline.

Rezultate

+152.25% conversii

*conversii totale înregistrate – ianuarie-august 2023- vs. ianuarie-august 2022

-60.05%  cost/conversie

*cost pe conversie – ianuarie-august 2023- vs. ianuarie-august 2022

Analizând perioada de colaborare versus aceeași perioada a anului trecut, observăm creșteri din punct de vedere conversii de +152.25% iar la nivelul costului per conversie o scădere de -60.05%, ceea ce confirmă că abordarea avută a fost una potrivită.

Direcții pentru viitor

Ne vom axa pe o campanie de imagine cu ocazia împlinirii celor 30 de ani de activitate pe piață și pe consolidarea strategiei ongoing prezente. Totodata, vom continua să ne concentrăm pe generarea de leaduri cât mai calitative, prin optimizarea campaniilor, dar și a site-ului pentru a genera o experiență cât mai buna din punct de vedere user experience.

Cu toate elementele strategice și mixul de canale, cel mai important element, care face diferența când vine vorba de creșterea unei afaceri prin surse Paid, este sinergia dintre părți. Cu Trust Expert colaborăm îndeaproape ca parteneri și găsim împreună cele mai bune variante pentru a atinge obiectivele de business. Totodata, deschiderea și optimismul lui Alexandru Marin, Marketing Manager, sunt aspecte nelipsite din fiecare meeting.

Testimonial Client

„Suntem prezenți pe Digital Marketing încă din 2009, au fost tentative de colaborare cu alte agenții, dar rezultatele nu au fost pe măsura așteptărilor, astfel am preluat noi in-house acest segment cu rezultate mai bune și mai rele. Până am ajuns la punctul în care am considerat că este nevoie de o agentie precum Canopy, care sa ne preia partea de Ads online, și să aducă valoare reclamelor noastre, în același timp să ne crească numărul de lead-uri. Colaborarea este excelentă, echipa Canopy are experiență și aplică cele mai noi tehnologii prezente în Digital Marketing. Rezultatele sunt pe măsură, avem lead-uri și cifra de afaceri crește. Va mulțumim!” – Alexandru Marin, Marketing Manager

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter