studii
de caz

Cum am abordat si ce rezultate au avut 
campaniile noastre mai complexe.

Canopy x Green Village: Cum am crescut numărul de lead-uri pentru o stațiune de lângă Marea Neagră

Despre Green Village

Green Village este o stațiune situată în Delta Dunării, în punctul de intersecție cu Marea Neagră, oferind astfel beneficiile ambelor locații. Aceasta oferă condiții de cazare moderne, camere spațioase, săli de conferință, agrement, cinema, loc de joacă pentru copii, centru spa și un restaurant cu bar și terasă în aer liber cu vedere la Dunăre.

rezultate Green Village

Provocarea

Colaborarea Green Village & Canopy a început în August 2021, obiectivul principal fiind atragerea utilizatorilor interesați în rezervarea sejururilor puse la dispoziție în cadrul stațiunii, la un cost per conversie cât mai mic.

Provocarea a constat în creșterea numărului conversiilor, rezervărilor în acest caz, în special în perioadele din afara sezonului de vară, un aspect popular în acest tip de industrie. De asemenea competiția este destul de acerbă în turism, fiecare locație sau statiune încearcă să atragă vizitatori prezentând beneficiile și serviciile prin care se remarcă față de concurenți. Acest lucru face scalarea campaniilor, menținând costuri rezonabile, o provocare.

Soluție

Pentru creșterea numărului de conversii, strategia abordată a fost axată pe campanii de performance cu metode de bidding de Maximize Conversion și Target CPA pe Google, precum și pe cele care folosesc evenimentele ce urmăresc finalizarea rezervării pe Facebook. Cu toate acestea, am implementat o strategie full funnel în cadrul căreia am introdus, de asemenea, campanii de Youtube și Display pe Google, precum și campanii de Trafic și Reach pe Facebook.

Alocarea bugetelor în funcție de perioada și de ofertele disponibile a fost factorul cheie ce a produs un impact pozitiv la nivelul performanței conturilor. Astfel am profitat la maximum de perioadele în care interesul utilizatorilor era crescut și de ofertele ce performează deosebit de bine, alocând mai mult buget și concentrandu-ne pe campaniile de performance precum cele de Performance Max, Search pe Google și cele ce urmăresc finalizarea rezervărilor pe Facebook. 

În același timp am păstrat în strategie și campaniile de Display și Youtube, respectiv Trafic si Reach. În perioadele mai slabe din punct de vedere al interesului utilizatorilor,  în timp ce am menținut campaniile de performance active, ne-am axat mai mult pe partea de awareness pentru a informa utilizatorii de ofertele de care pot beneficia, dacă decid sa facă o rezervare mai din timp pentru planurile viitoare de vacanță. 

Această libertate în alocarea bugetului și modificările aduse strategiei, în funcție de comportamentul utilizatorilor, s-a dovedit a fi abordarea potrivită pentru creșterea performanței conturilor Green Village. Pentru facilitarea acestor modificări a fost nevoie de o monitorizare constantă a rezultatelor din Google Ads și Facebook Ads din perioada prezentă și compararea acestora cu cele din perioada anterioară sau aceeași perioadă a anului trecut.

Un alt aspect, ce a adus un aport pozitiv asupra companiilor din conturi, este utilizarea unui Customer List, compus din utilizatorii ce și-au lăsat deja datele in site. Prin adăugarea acestei liste în cadrul unei campanii de remarketing, am observat o îmbunătățire a răspunsului utilizatorilor la nivelul întregului cont. 

Cum sunt sigur că am făcut cu toții măcar o dată în viață, utilizatorul se poate abona la newsletter datorită unui element sau oferta ce i-a atras atenția, ca mai apoi să uite complet de acest lucru, din diferite motive. Dacă nu este topul de utilizator care să verifice constat noile mailuri, sunt șanse bune să pierzi un potențial client. Utilizând Customer List-ul în campanii și folosind tehnici de retargetare asupra utilizatorilor, le reamintim de existența brandului nostru, ceea ce poate să le trezească dorința de afla mai multe sau chiar de a rezerva un sejur.

De asemenea, colaborarea constantă și schimbul de idei dintre noi și clientul Green Village reprezintă un factor important ce a ajutat în scalarea rezultatelor conturilor. Acesta a fost mereu deschis la propunerile noastre de a testa diverse campanii și idei strategice, a înțeles rolul important al sezonalității și al adaptării strategiei și bugetului în funcție de contextul curent și comportamentul utilizatorilor, fiind foarte implicat în comunicarea cu specialistul alocat pe conturi.

Rezultate

+74.72% conversii

conversia principală de pe pagina de contact – 1 ian – 30 iunie 2022 vs 1 ian – 30 iunie 2023

-1.97% bounce rate

1 ian – 30 iunie 2022 vs 1 ian – 30 iunie 2023

Comparând perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2023 cu același interval din anul precedent, observăm o creștere de +74.72% la nivelul numărului de conversii. Acest lucru înseamnă că am reușit să aducem un număr mai mare de utilizatori în site și că aceștia au fost mai interesați de ofertele și serviciile prezentate. 

De asemenea datorită Bounce rate-ului ce este cu 1.97% mai mic, ne este confirmat încă o dată că procentul utilizatorilor ajunși în site, ce au considerat ofertele relevante pentru ceea ce căutau, a crescut comparativ cu perioada anterioară.

Testimonial Client

„Colaborarea mea de doi ani cu Canopy a fost, până acum, satisfăcătoare. Echipa lor a demonstrat un nivel ridicat de competență și dedicare în gestionarea și îmbunătățirea campaniilor noastre digitale. Rezultatele obținute au fost bune, iar comunicarea eficientă dintre noi a contribuit la consolidarea acestei relații de succes. Desigur, ca în orice relație, cred că încă există spațiu pentru evoluție și aştept cu drag să văd în ce formă strategia noastră digitală ar mai putea crește și s-ar mai putea dezvolta.” – Echipa Green Village

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter