Despre Editura All
Grupul Editorial ALL, ce cuprinde Editura ALL, Editura ALLFA, Galaxia Copiilor și Helen Exley România, a fost fondat în 1991 de Mihail Penescu, oferind cititorilor români lecturi pentru toate vârstele și din toate domeniile
Din portofoliul ALL fac parte titluri de excepție, bestselleruri internaționale și cărți care au schimbat percepții în domeniile lor, precum: medicină, istorie, diplomație, antropologie, dezvoltare personală, literatură, ficțiune pentru copii. În cei peste 30 de ani de existență în lumea cărților, ALL a acumulat peste 6000 de titluri publicate în sute de colecții.
Provocarea
Am început colaborarea în Octombrie 2022, iar obiectivele principale au fost: scalarea numărului de conversii și a valorii acestora. Provocarea a fost dată tocmai de industria competitivă, care după implementarea unei noi structuri a influențat și costul per click, împreună cu cel per conversie.
Soluția
Ne-am axat pe o structură care să cuprindă campaniile cele mai performante din zona de e-commerce, dar și pe un split al acestora în funcție de categoriile din site. Astfel, am fost atenți să abordăm audiențele cele mai potrivite pentru clienții care căutau cărți din domeniul medical, pentru copii sau lecturi din domeniul istoric.
Implementând mai multe formate de ad-uri, precum: carousels ads, catalog ads, instant experience, dar și formatele video și tip single images, am reușit să aducem creșteri din punct de vedere conversii și notorietate de brand.
Un alt aspect important pe care l-am luat în calcul a fost feedback-ul pe care l-am primit în urma rulării ad-urilor. Am fost atenți la ce fel de ad-uri aduc rezultatele cele mai bune și am scalat contul bazându-ne pe aceste insight-uri. Am abordat mai multe tipologii de campanii, strategii de bidding și formate de ad-uri pentru a ne asigura că strategia este una completă.
Un element care a contribuit la scalarea rezultatelor a fost și este în continuare colaborarea strânsă cu echipa Editura All. Comunicarea eficientă și productivă ne ajută de fiecare dată să găsim împreună cele mai potrivite soluții și idei. De fiecare dată suntem plăcut surprinși de implicarea pe care aceștia o au și curiozitățile pe care ni le expun când venim cu propuneri și idei noi.
Rezultate
+289.31% conversii
Conversiile din perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2022 vs. 1 iulie – 30 septembrie 2022
-46.76% CPA
1 octombrie – 31 decembrie 2022 vs. 1 iulie – 30 septembrie 2022
Comparând perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2022 cu același interval din Q-ul precedent, observăm o creștere de +289.31% la nivelul numărului de conversii. Acest lucru evidențiază că am reușit să prezentăm reclamele unor utilizatori mai interesați de produsele disponibile pe site.
De asemenea, datorită Costului per Acquisition (CPA) cu 46.76 % mai mic, ne este confirmat încă o dată că procentul utilizatorilor ce au văzut produsele noastre și au decis sa achiziționeze unul din ele, a crescut comparativ cu perioada anterioară.
Totodată, datorită mixului de campanii propus, am generat și creșteri din punct de vedere al volumului de căutări pe keywords de brand. Trendul este descrescător la două dintre ele, dar putem justifica acest lucru uitându-ne la comportamentul de cumpărare al utilizatorilor, ce scade de obicei după ofertele de Black Friday sau alte sărbători ce presupun cumpărarea de cadouri.
Jul – Sep 2022
Oct – Dec 2022
Testimonial client
„În completarea task-urilor de implementare a campaniilor pentru promovarea ofertelor ALL, echipa Canopy se concentrează pe o abordare proactivă, ceea ce aduce un plus colaborării noastre. Este plăcut și reconfortant să te poți baza pe un partener de discuție implicat și receptiv! Apreciem, de asemenea, spiritul organizatoric, skill-urile de planificare și comunicarea deschisă, prietenoasă.” – Echipa Grupului Editorial ALL