blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

YouTube Ads: Cum poti crea content Unskippable

     Dacă încă mai cauți motive pentru a rula reclame pe YouTube, ai ajuns în locul potrivit pentru că o să-ți dezvălui câteva statistici interesante și în plus, o să-ți spun câteva secrete prin care să te asiguri că vei crea content de calitate, deci unskippable.

    Apropo de unskippable, sunt absolut convinsă că și pe tine te supără din când în când reclamele acelea care pornesc exact când este vibe-ul cel mai mișto al piesei tale preferate. S-ar putea să nici nu-ți dai seama că este o reclamă, căci pare doar o altă melodie pe fundal. Exact despre aspectul acesta o să povestim, pentru că din fericire poți crea content memorabil, care îi va face pe useri să uite de Skip Ad 🙂 

     YouTube este cea mai mare rețea video din lume, unde se uploadează aproximativ 400h de content nou în fiecare minut. În România, 10 milioane de oameni consumă content pe YouTube in fiecare lună, conform Google Consumer Barometer, 2017. Acest număr înseamnă că 9 din 10 persoane cu acces la internet consumă content pe YouTube. Fascinant, nu? 

     Mai fascinant este că trendul căutărilor în YouTube crește considerabil și îi face competiție deja canalului de Search. Așa că, de ce motiv mai bun ai nevoie să începi să creezi content de calitate pe YouTube? 

    Trebuie să recunoaștem că începem să consumăm din ce în ce mai mult content. De aceea, într-o lume plină de content creators, trebuie să apelezi la puterea creativității cu care să poți câștiga atenția consumatorilor. De asemenea, știm cu toții că vrem să transformăm această atenție pe care o vom primi din partea userilor într-o acțiune care să corespundă obiectivului nostru de business. 

Cum să creezi content unskippable

  1. Optimizează video-ul pentru mobil 

Tendințele ne arată că trăim deja într-o lume mobile first, așa că evident va trebui să adaptăm contentul nostru în consecință. Câteva trucuri pentru a optimiza video-urile noastre pentru mobil includ ajustarea luminozității, a textelor și a graficii. De cele mai multe ori, acestea trebuie să fie mai mari pentru mobil decât pentru desktop pentru a menține atenția utilizatorilor, deoarece attention span-ul este mai mic pe mobil decât pe desktop de cele mai multe ori. 

  1. Stârnește atenția

Folosește atât vizual, cât și sunet acompaniat de un voice-over care să le ofere oamenilor un motiv pentru a te urmări instantaneu și mai ales pentru a continua să urmărească video-ul până la final.

  1. Comunică autentic 

Fii explicit și autentic atunci când comunici despre brandul tău și asigură-te că numele acestuia este auzit în primele 5 secunde. În acest fel, te asiguri că utilizatorii te vor ține minte, chiar dacă poate vor alege să nu urmărească reclama până la final. 

  1. Testează diferite formate

Știm cu toții că a testa este egal cu a evolua și a descoperi noi oportunități. De aceea, te invit să testezi diverse formate disponibile, deoarece e posibil să descoperi ca pe o anumită audiență pe care dorești să o targetezi attention span-ul să fie mai mic, iar în acest caz poate vrei să apelezi la o reclamă de tip bumper, de 6 secunde. 

  1. Oferă emoție     

Este important să oferim conținut relatable, cu care publicul tău să se poată identifica. Atunci când simțim că avem ceva în comun cu un mesaj transmis de un brand, ne identificăm automat cu acela. Alege-ți cu atenție audiența, fă un research riguros și fructifică prin conținut video și audio cele descoperite pentru a le atrage atenția. 

  1. Identifică o problemă și rezolv-o 

Cele mai mari business-uri din lume s-au dezvoltat plecând de la o nevoie pe care au satisfăcut-o. Plecând de aici, și noi la rândul nostru putem crea o nevoie. E posibil ca audiența ta să nu știe încă că are nevoie de produsul tău, așa că ești responsabil să stârnești dorință. 

  1. Call to action

Identifică obiectivul tău de business și comunică-l eficient audienței tale. Spre exemplu, în cazul în care contentul tău mizează pe un produs la care există o promoție, este important să transmiți utilizatorilor că pot profita de această ofertă pentru o perioadă limitată de timp: “Cumpără acum, oferta este limitată!“

Acum că știi cum arată un video care să te facă să-l consumi și devorezi până la capăt, fără să simți măcar că e anunț, hai să și vezi cum arată unul. Poți găsi aici (în caz că nu o știai) propria noastră animație. Ne mândrim cu ea nu doar pentru că arată bine și spune povestea brandului nostru, ci și pentru rezultatele pe care le-a adus și continuă să le aducă. Am creat +500 de animații în prezent care au ajutat zeci de branduri să devină top of mind pentru clienții lor și să se facă remarcați. Așa că dacă vrei să-ți promovezi produsele printr-o animație creativă, cu impact, te anunțăm că am preluat cel mai mare studio de animații din Moldova și suntem gata să gândim, scriem și creăm povestea brandului tău.

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter