Blog

Automatizările Facebook pentru Black Friday și campaniile de sărbători

Canopy • 01 noiembrie 2018

Am intrat în ceea ce mulți consideră cea mai prolifică perioadă din an pentru vânzările online. Cum te diferențiezi de Black Friday sau campaniile pentru sărbătorile de iarnă prin Facebook Ads? Folosește automatizările și alte trucuri ce îți pot impulsiona vânzările. Ziua de Black Friday – sau zilele, că în .Ro suntem obișnuiți cu sărbători de trei zile și trei nopți, de mai multe ori pe an 😛 – urmată de perioada Crăciunului și a reducerilor de iarnă necesită o atenție specială. Anul acesta poți încerca tactici mai istețe și eficiente pentru campaniile pe Facebook, automatizările fiind un mare plus. 

Tips Facebook Ads pentru sărbători

  1. Nu rata perioadele de vârf pentru shopping, cumpărătorii așteaptă aceste reduceri, poți pierde oportunități dacă stai pe margine.
  2. Asigură-te că ai suficient buget în campaniile de succes.
  3. Mărește bid-urile cu 20% – 30% în perioadele de vârf.
  4. Exclude lista de remarketing pe 180 de zile atunci când vrei să ajungi la o audiență nouă.
  5. Testează anunțuri tip Collection, cu imagini sau video-uri din zona de lifestyle, combinate cu informații despre produse. Astfel poți să oferi o experiență unică fiecărui utilizator.
  6. Folosește targetările de tip Cross Sell și Upsell. Cei ce deja au interacționat cu produsele tale sunt mai predispuși să achiziționeze din nou.
  7. Stabilește strategia pentru Black Friday și Crăciun și nu uita de reducerile din ianuarie.
  8. Nu optimiza strict pentru achiziție. Atrage și clienții ce sunt în zonele preliminare celei de decizie – în funnel-ul de conversie, de la awareness la interes.
  9. Testează campanii per categorii vs. campanii per produs cu ajutorul feed-ului de produse.
  10. Personalizează anunțurile, inclusiv vizualurile, în funcție de perioadă.

Planificarea automatizărilor Facebook Ads

Facebook recomandă începerea strategiei pentru această perioadă încă din luna august, pentru a putea testa diferite audiențe și produse ce pot fi vedetă în acea perioadă. Acum e târziu, dar îți poți pune pe listă pentru anul viitor.  Fiind o perioadă aglomerată, Facebook vine în ajutor cu câteva metode de automatizare pentru a ajuta business-urile să ajungă la potențialul maxim.

1. Advanced Pixel Matching

Pixelul Facebook este un fragment de cod JavaScript care încarcă o mică bibliotecă de funcții pe care le poți utiliza pentru a putea urmări acțiunile utilizatorilor pe site-ul tău.  Cu ajutorul pixelului poți să pui în practică:

  • Anunțuri dinamice.
  • Optimizarea pentru conversii.
  • Urmărirea conversiilor pe dispozitive cross-device.
  • Audiențe personalizate din site-ul tău.

Prin Advanced Matching poți crește rata de potrivire a bazei date de date (exemplu telefon, mail, etc.) prin intermediul codului de pixel ce poate asocia acțiunile de pe site cu utilizatori Facebook. O rată mai mare de asocierea a datelor cu acțiunile utilizatorilor poate să îți imbunătățească targetarea, optimizarea și măsurarea rezultatelor. Această modificare se poate realiza direct din pixelul Facebook, fără a mai necesita instalarea unui cod.

2. Auction Liquidity

Facebook recomandă utilizarea bugetului per campanie, nu per ad set, și testarea plasamentelor automate. Astfel, algoritmul de pixel poate să îți genereze cele mai bune rezultate. Pixelul se folosește de istoricul tău și de targetarea ta în perioada de learning pentru a putea aduce rezultate. Astfel, tu dacă îl limitezi din punct de vedere plasamente sau buget, acesta nu poate optimiza și ajunge la rezultatele vizate. 

3. Dynamic Ads

Facebook Dynamic Ads e Must Have pe Facebook, în special în zona de e-commerce. Dynamic Ads îți permite să ajungi la publicul deja existent pe site, dar și la o audiență nouă. 

Promovează tot catalogul cu imagini creative fără să configurezi fiecare anunț în parte.Setează-ți campaniile astfel încât să ajungi la publicul potrivit, în momentul potrivit, cu produsele potrivite.Anunțurile tale pot ajunge la publicul tău țintă indiferent de device-ul folosit.Arată anunțuri relevante cu prețuri și disponibilitate actualizată.

Sper că aceste recomandări te vor ajuta să aduci un profit mai bun prin Facebook Ads. Mai sunt și alte idei pe care le poți pune în aplicare, dă-mi un semn dacă ai nevoie de rezultate mai bune prin Facebook Ads. 

Citește și alte articole asemănătoare:

Google Ads Facebook Ads Analytics Reporting

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

contact@canopy.ro

0744 424 543

București, Str. Jean Louis Calderon, nr. 26, et. 2, ap. 2

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?