blog

Las─â-ne s─â ├«╚Ťi povestim toate peripe╚Ťiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

ItÔÇÖs beginning to look a lot like Christmas!­čÄů

Perioada s─ârb─âtorilor de iarn─â se apropie cu pa╚Öi repezi, la fel ╚Öi magia s─ârb─âtorilor. ├Än aceast─â feerie, elementele strategiei de promovare sunt precum globurile str─âlucitoare de pe brad ÔÇô esen╚Ťiale pentru a aduce ├«n lumina reflectoarelor tot ce ai mai bun de oferit. 

Dar cum te asiguri c─â str─âluce╚Öti cel mai tare? ├Än acest articol, ne propunem s─â ├«mp─ârt─â╚Öim cu tine strategii perfecte pentru a-╚Ťi condimenta campaniile, astfel ├«nc├ót mesajul t─âu s─â ajung─â la inimile clien╚Ťilor.

Sursa foto: Holiday Guide, Meta

Av├ónd ca precursor evenimentul Black Friday, mindsetul consumatorilor este angrenat ├«n c─âutarea de reduceri. Aceast─â tendin╚Ť─â poate fi exploatat─â strategic de c─âtre companii pentru a maximiza v├ónz─ârile ╚Öi engagementul ├«n aceast─â perioad─â. Iat─â cum!

Vizibilitate ­čĹÇ

Brandul t─âu trebuie s─â fie c├ót mai vizibil, mai ales ├«n aceast─â perioad─â ├«n care fiecare business ├«╚Öi eviden╚Ťiaz─â reducerile la produse care pot fi cadoul ideal de s─ârb─âtori. La fel cum copiii num─âr─â zilele p├ón─â la primirea cadourilor a╚Öteptate cu ner─âbdare tot anul, a╚Öa ╚Öi brandurile trebuie s─â-╚Öi cultive vizibilitatea pas cu pas. Aceasta asigur─â c─â, atunci c├ónd perioadele de interes survin, consumatorii s─â aleag─â cu ├«ncredere brandul de la care ├«╚Öi doresc s─â cumpere.

Mai mult de at├ót, cre╚Öterea vizibilit─â╚Ťii brandului ├«n perioada s─ârb─âtorilor nu se rezum─â doar la a oferi reduceri. Este vorba despre a construi o poveste ├«n jurul brandului, o poveste care s─â r─âm├ón─â ├«n mintea consumatorilor mult dup─â ce s─ârb─âtorile s-au ├«ncheiat. Prin strategii de marketing bine g├óndite, care includ comunicare autentic─â, personalizare ╚Öi creativitate, te vei asigura c─â brandul nu doar c─â atrage aten╚Ťia, dar ╚Öi construie╚Öte rela╚Ťii durabile cu clien╚Ťii.

A╚Öadar, este necesar un efort de comunicare sus╚Ťinut, cu at├ót mai mult ├«n timpul s─ârb─âtorilor, c├ónd aten╚Ťia consumatorilor este la cote maxime.

ԝʠ Creative 

Ad-uri vizuale atractive: Designul ad-urilor pentru sărbători ar trebui să fie vibrant și atractiv, reflectând bucuria și căldura sărbătorilor. Imaginile cu produsele plasate în contexte festive pot fi foarte eficiente.

  • Culori ╚Öi lumini de s─ârb─âtori: Designul anun╚Ťurilor ar trebui s─â fie plin de culori vibrante, lumini╚Ťe str─âlucitoare ╚Öi alte elemente vizuale care amintesc de s─ârb─âtori, cre├ónd o atmosfer─â cald─â ╚Öi primitoare.
  • Contexte festive: Plasarea produselor ├«n contexte festive ÔÇô cum ar fi un cadou sub bradul de Cr─âciun sau o mas─â de s─ârb─âtori ÔÇô poate ajuta consumatorii s─â-╚Öi imagineze produsul ├«n propriul lor context de s─ârb─âtoare.
  • Elemente dinamice ╚Öi interactive: Folosirea elementelor dinamice, cum ar fi anima╚Ťiile sau efectele speciale, poate face anun╚Ťurile mai captivante. Interactivitatea, cum ar fi swipe up pentru mai multe informa╚Ťii sau quiz-uri festive, acestea pot cre╚Öte rata de engagement.

Includerea de materiale video în Formate Verticale (Shorts)

  • Acestea sunt optimizate pentru Mobile, deoarece majoritatea utilizatorilor acceseaz─â con╚Ťinutul prin dispozitive mobile. Video-urile verticale sunt perfect adaptate pentru aceast─â experien╚Ť─â.
  • Stil narativ concentrat: Datorit─â duratei scurte, acestea necesit─â un mesaj clar ╚Öi concentrat. S─ârb─âtorile ofer─â o oportunitate de a spune pove╚Öti scurte, emo╚Ťionale sau amuzante care s─â capteze spiritul s─ârb─âtorii.
  • Integrare efectiv─â a produsului: Produsele pot fi integrate ├«n mod natural ├«n Shorts, ar─ât├óndu-le ├«n utilizare sau ca parte a unei povestiri legate de s─ârb─âtori.

­čĄľ AI

Profit─â de plus-valoarea adus─â de AI prin combina╚Ťii diferite de creative pe care sistemul le afi╚Öeaz─â utilizatorilor ├«n cea mai performant─â combina╚Ťie.

  • Recomand─âri personalizate: Utiliz├ónd algoritmi de recomandare, AI poate afi╚Öa produsele sau ofertele care sunt cel mai probabil s─â intereseze fiecare utilizator, baz├óndu-se pe istoricul lor de navigare ╚Öi interac╚Ťiunea anterioar─â.
  • Con╚Ťinut relevant pentru s─ârb─âtori: ├Än timpul s─ârb─âtorilor, AI poate ajuta la integrarea elementelor festive ├«n con╚Ťinutul publicitar, f─âc├óndu-l mai relevant ╚Öi atractiv pentru aceast─â perioad─â.

Prin integrarea AI ├«n campaniile de s─ârb─âtori, brandurile pot nu doar s─â ├«mbun─ât─â╚Ťeasc─â performan╚Ťa anun╚Ťurilor, dar ╚Öi s─â ofere o experien╚Ť─â mai personalizat─â ╚Öi mai pl─âcut─â consumatorilor. 

Aceast─â abordare bazat─â pe date ╚Öi personalizare este cheia pentru a atrage aten╚Ťia ╚Öi a ├«mbun─ât─â╚Ťi rata de conversie ├«ntr-o perioad─â at├ót de competitiv─â cum este sezonul s─ârb─âtorilor de iarn─â.

­čôł Demand Gen 

Nu uita nici de integrarea campaniilor Demand Gen. Este cel mai recent tip de campanie lansat de Google. Prin formate noi, diverse dar ╚Öi plasamente relevante, aceasta reu╚Öe╚Öte s─â aduc─â utilizatori care de╚Öi au un interes pentru anumite produse/servicii, ├«nc─â nu sunt pe deplin convin╚Öi s─â converteasc─â, a╚Öadar pot avea nevoie de un impuls suplimentar pentru a face pasul final. 

Demand Gen vine ├«n ajutorul advertiserilor pentru a ajunge ╚Öi la acest segment de audien╚Ť─â prin op╚Ťiuni de targetare care includ: audien╚Ťe custom, ├«n func╚Ťie de c─âut─ârile efectuate de utilizatori, audien╚Ťe de remarketing ╚Öi readuce la via╚Ť─â audien╚Ťele de tip Lookalike, audien╚Ťe care prezint─â similarit─â╚Ťi cu cei din listele de audien╚Ť─â.

Utilizeaz─â campaniile Demand Gen pentru a educa pia╚Ťa despre produsele sau serviciile tale ├«n contextul s─ârb─âtorilor. De exemplu, po╚Ťi ar─âta cum produsul poate fi un cadou ideal sau cum poate contribui la crearea unei atmosfere festive.

­čô▒Canale suplimentare: 

Google Ads ╚Öi Facebook Ads nu mai sunt ├«ndeajuns pentru a convinge consumatorii s─â aleag─â un brand. Canale precum TikTok Ads ╚Öi Pinterest Ads iau amploare din ce ├«n ce mai mult ├«n procesul decizional. Acest lucru se ├«nt├ómpl─â ca urmare a video-urilor cu aspect organic ╚Öi a trendurilor din TikTok (adoptate de tot mai multe branduri) dar ╚Öi datorit─â pozitivit─â╚Ťii oferite de platforma Pinterest, care pot cre╚Öte ├«ncrederea consumatorilor vis-a-vis de un brand. 

TikTok Ads în spiritul sărbătorilor:

  • Con╚Ťinut festiv: Brandurile pot crea videoclipuri care s─â capteze esen╚Ťa s─ârb─âtorilor. Aceast─â abordare ar putea presupune decor festiv, muzic─â specific─â s─ârb─âtorii, ╚Öi chiar scenarii care reflect─â spiritul s─ârb─âtorilor.
  • Hashtag Challenges: Organizarea de provoc─âri cu hashtaguri legate de s─ârb─âtori poate stimula implicarea consumatorilor. De exemplu, un challenge de decorat bradul de Cr─âciun sau de copt pr─âjituri festive poate deveni viral ╚Öi cre╚Öte vizibilitatea brandului.
  • Colabor─âri cu Influenceri: Colaborarea cu influenceri populari pe TikTok pentru a promova produsele ├«n contextul s─ârb─âtorilor poate fi o modalitate bun─â de a ajunge la un public mai larg.

Pinterest Ads pentru inspira╚Ťie de s─ârb─âtori:

  • Panouri tematice: Crearea de panouri (boards) tematice pentru s─ârb─âtori, cum ar fi idei de cadouri decora╚Ťiuni de s─ârb─âtori, poate atrage utilizatorii care caut─â inspira╚Ťie. Aceast─â abordare ofer─â nu doar un canal pentru a ar─âta produsele, ci ╚Öi o oportunitate de a se conecta emo╚Ťional cu consumatorii, oferindu-le valoroase surse de inspira╚Ťie ╚Öi idei.

S─ârb─âtorile de iarn─â reprezint─â un moment magic, at├ót pentru consumatori, c├ót ╚Öi pentru branduri. Este perioada anului ├«n care strategiile de marketing bine planificate pot transforma str─âlucirea festiv─â ├«n succes comercial. Fie c─â vorbim despre cre╚Öterea vizibilit─â╚Ťii prin narative captivante ╚Öi design-uri festive, fie c─â ne concentr─âm pe exploatarea tehnologiilor precum AI ╚Öi Demand Gen pentru a personaliza experien╚Ťa clien╚Ťilor, toate aceste eforturi contribuie la crearea unei conexiuni emo╚Ťionale puternice cu publicul.

A╚Öadar, s─ârb─âtorile sunt mai mult dec├ót un sezon de cump─âr─âturi – sunt o ocazie de a ├«mp─ârt─â╚Öi bucurie, de a construi rela╚Ťii durabile ╚Öi de a aduce lumina festiv─â ├«n vie╚Ťile tuturor. Prin urmare, ├«n aceast─â perioad─â, fiecare ac╚Ťiune de marketing, fiecare campanie creativ─â, fiecare interac╚Ťiune cu consumatorul trebuie s─â reflecte aceast─â magie, transform├ónd fiecare moment ├«ntr-o experien╚Ť─â unic─â ╚Öi memorabil─â. 

Cu strategia potrivit─â putem face din aceste s─ârb─âtori nu doar o perioad─â str─âlucitoare, ci o amintire str─âlucit─â, care s─â r─âm├ón─â ├«n inimile consumatorilor. ­čÄäÔťĘ

Deschide chat
Bun─â! Am nevoie de mai multe informa╚Ťii
Bun─â ­čĹő
Cu ce v─â pot ajuta?