blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

In-App Marketing în 2021

Toată lumea recunoaște că 2020 a reprezentat un an dificil. Totodată, putem spune cu tărie că anul trecut a revoluționat comportamentul utilizatorilor în mediul online și este în continuă schimbare. În acest nou articol, vom vedea noile tendințe în marketingul aplicațiilor mobile care au marcat anul 2020 și care vor continua să prindă contur și în 2021.

AdColony reprezintă o platformă de marketing axată pe furnizarea de performanță și rezultate pentru branduri, agenții, editori și dezvoltatori de aplicații mobile prin publicitate de înaltă calitate către consumatori pe dispozitive din întreaga lume. 

Oferă experiențe extrem de interactive și captivante în formate variate, inclusiv anunțuri tip bannere, rich media, video și native. Compania s-a dovedit că vrea să depășească limitele creative și este prima pe piață cu inovații în marketingul aplicațiilor mobile.  

Haide să descoperim împreună categoriile de aplicații mobile care vor fi populare în 2021 și cum putem contura o strategie folosind AdColony:

Jocuri

Industria de gaming se confruntă cu o popularitate imensă. Interesul a crescut cu 40% comparativ cu anul precedent. Jocurile sunt o modalitate simplă și accesibilă pentru utilizatorii care au nevoie de destindere, așa că nu este o surpriză faptul că s-au orientat către aceste aplicații în timpul lockdown-ului.

În cadrul fiecărui media plan de care avem nevoie pentru a ajunge la publicul nostru țintă, căutăm un preț accesibil și să atingem o scară largă de utilizatori. Cum ar trebui să ajungă într-un mod responsabil mesajul brandului tău în fața oamenilor care contează? Te-ai gândit la jocuri?

Majoritatea consideră că audiența generală este formată din gameri sau copii. Acest lucru este departe de adevăr. În realitate, media utilizatorilor în România este de 36% cu vârsta cuprinsă între 25-34 de ani. Și mai important, au decizie de cumpărare. De exemplu, putem ajunge la Andrei, care joacă NFS în timpul pauzelor de la serviciu și, întâmplător, cercetează în mod activ piața în vederea cumpărării unei mașini nou-nouțe.

De exemplu, cei de la Toyota au dorit să crească conștientizarea modelului Corolla Hatchback care oferă atât o notă elegantă, cât și sport unei mașini accesibile și fiabile. Astfel, au făcut apel către un public tânăr, iar AdColony a creat o campanie mobile dinamică pentru Toyota pentru a ajunge la utilizatorii care se aflau frecvent pe aceste platforme.

Work From Home

O altă tendință pe care pandemia a provocat-o este lucrul de acasă. Această situație se transformă încet-încet într-un nou stil de viață. Ca urmare, există o creștere a cererii de aplicații care ajută la organizarea task-urilor și la comunicarea online cu echipa sau colegii de facultate.

Pe măsură ce ne adaptăm noii normalități, viața cere și un nou device. Noul Galaxy Note20 nu este doar un smartphone obișnuit, ci o suită de calculatoare în propriul buzunar. Cei de la Samsung au dorit să descoperim prin anunțurile AdColony noul model care schimbă modul în care lucrăm.

Sănătate & Fitness 

Sălile de sport au fost, de asemenea, închise în timpul pandemiei. Prin urmare, utilizatorii au început să apeleze la aplicații din categoria sănătate & fitness. Aceste aplicații oferă o mare varietate de activități sportive pe care le putem face oriunde în siguranță.

Cei de la Reebok au decis să deruleze o campanie prin intermediul marketingul aplicațiilor mobile și al anunțurilor AdColony. Scopul lor a fost orientarea spre energie și au avut un impact extraordinar pe dispozitivele mobile, fiind vizibilă creșterea intenției de achiziție. Prin intermediul ei, și-au promovat în primul rând stilul și dinamismul brandului, iar în al doilea rând au dorit să evidențieze tehnologia lor unică pentru a atrage atenția tinerilor prin introducerea modelului ZJET.

Social Media & Divertisment

Pe lângă zona de gaming, utilizatorii au găsit un alt mod de a se relaxa pe timp de pandemie. Aici sunt incluse rețelele sociale sau aplicațiile de divertisment, cum ar fi Youtube, Spotify, Netflix etc. Numărul total de descărcări de aplicații din această categorie a crescut de 2.5 ori comparativ cu perioada anterioară pandemiei.

Cei de la glo și-au propus să fie inovativi în ceea ce privește comunicarea, oferind o perspectivă diferită asupra lucrurilor. Au ales AdColony pentru promovarea unui mini-serial, denumit OFF COURSE prin care au dorit să prezinte un altfel de 2020 și să demonstreze că pe lângă dezamăgiri, e loc și de distracție, totul fiind transpus într-o lumină reală, dar amuzantă în același timp.

Food Delivery

Din cauza pandemiei și, ca urmare, din cauza închiderii mall-urilor, telefonul mobil s-a transformat în principalul canal de cumpărături, inclusiv în cazul magazinelor alimentare, acest lucru fiind confirmat și de creșterea aplicațiilor de food delivery.

Kinder a știut că dispozitivele mobile oferă o oportunitate unică de a spori gradul de conștientizare asupra noului produs, Kinder Maxi. Astfel, au ales tehnologia Dynamic End Card, producând o experiență interactivă, personalizată pe ecran complet, care a permis creșterea engagementului după terminarea redării anunțului video.

Conform ultimelor statistici, utilizatorii petrec în medie 4.7 ore zilnic pe smartphone-urilor lor, verificând rețelele sociale de cel puțin 17 ori. Fiecare verificare a mesajelor noi sau vizualizare a feed-ului reprezintă o “fereastră” pentru specialiștii în marketing online. 

În final, scopul principal în astfel de momente este oferirea unui conținut informativ, util și de înaltă calitate. Astfel, puteți fideliza clienții și stimula conversiile.

Tu ai deja conturată o strategie dedicată pentru partea de mobile în afacerea ta?

Dacă vrei să rămâi la curent cu toate noutățile și informațiile relevante, check our blog section here.

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter