Blog

TikTok Ads Best Practices: Beauty Session

Stefania Mititicăi • 21 octombrie 2022

Tiktok – cea mai descărcată aplicație din lume, știm că sună un pic clișeic, pentru că așa încep toate articolele despre TikTok Ads, însă este un adevăr incontestabil, care trebuie luat în considerare atunci când gândim strategie de digital marketing.

Generația Z a fost prima care a “descoperit” oportunitățile platformei, însă nu s-au lăsat mult așteptați Milenialii sau chiar Gen X. Datele din 2022 ne spun că  25% din utilizatorii TikTok au între 10 și 19 ani, urmând cei între 20 și 29 cu un procent de 22.4%, utilizatorii între 30 și 39 de ani sunt în proporție de 21.7% în platformă, iar cei între 40 si 49 sunt peste 20.3%. Cifrele acestea ne comunică clar că pe TikTok găsești cu siguranță audiența business-ului tău, deci scuza cu “pe TikTok stau doar copiii” nu mai e actuală.

Pare că pe TikTok sunt o mulțime de utilizatori de diferite vârste, însă la ce se uită aceștia, care le sunt interesele? 

Dacă faci un search dupa “what type of content is best for TikTok?”, printre primele răspunsuri vei găsi beauty transformation și educational content. Cifrele ne confirmă acest lucru. Faimosul #BeautyTok are peste 6.9 billion views, iar peste 52% dintre utilizatori folosesc TikTok pentru a descoperi noi produse sau branduri din industria de beauty. Ar fi păcat ca business din această industrie să nu folosești TikTok în strategia ta de digital marketing, nu-i așa? Trenul încă nu a plecat de tot din gară, așa ca hai sa afli cele mai actuale best practises pentru promovarea pe Tiktok.

Account strategy

Ia în considerare o strategie de cont pe baza modelului TOFU/MOFU/BOFU, recomandăm o împărțire a bugetului de 20%-20%-60%. Procedând astfel, nu numai că vei îmbunătăți rata de conversie pe termen lung, dar vei putea, de asemenea, să crești și să reîmprospătezi în mod constant audiența upper funnel.

Set-up Recos

Definește scenarii de testare clare și stabilește o convenție de naming pentru campanii (campanie – ad set – ad). Pe lângă rezultatele și îmbunătățirile de optimizare pe care le vei observa acum, eforturile viitoare de optimizare a campaniilor vor decurge mai smooth. Reunește mai multe segmente de public, folosește semnalele de interes din campaniile tale anterioare pentru a retargeta audiențele.

Learning Phase

Permite-i sistemului să exploreze noi utilizatori și să ajute ad-urile să ajungă la cel mai calitativ public țintă în etapa inițială a difuzării anunțurilor. Trecerea fazei de învățare va normaliza livrarea și te va ajuta să îmbunătățești rezultatele. Ai nevoie de 50 de conversii pentru a ieși din faza de învățare. Modificările creativelor sau a setărilor campaniei vor trimite campania înapoi în etapa de învățare, de aceea evită pe cât posibil modificările în această etapă.

Bidding Strategy

Testează diferite goals de optimizări și cost control pentru a decide care strategie funcționează cel mai bine. Bugetul inițial ar trebui să fie Target CPA vizat x50. Controlul prea strict de bidding  poate împiedica livrarea dacă costul CPA este peste limita zilnică.

Ads Creative 

Ad-urile trebuie să fie cât mai organice, asta o spun și cei de la TikTok prin sloganul: “Don’t make ads, make TikToks”. Urmărește trendurile și fii pe fază atunci când ți se potrivește ceva și poți adapta conținutul. Pe lângă filmulețele funny, pe TikTok prinde bine la public și content-ul educativ, folosește-te de asta și intră în inimile audienței tale cu informație utilă.

Targetează personas diferite în funcție de interesele acestora

Îți lăsăm mai jos un cheat sheet de care să te folosești atunci când setezi campanii noi pentru brandurile beauty.

Trendy Fashion Brands (F, 18-25)

  • Interests: Fashion, Fashion tips, Fashion stylist
  • Behaviors: People who have viewed the profile of creators X, Y, Z (fashion creators)
  • Custom audiences: People who have added one item to cart on the website

Sport nutrition (F/M, 25-40)

  • Interests: Sports & Fitness, Sports & outdoors, Sports Nutritions, nutrition service
  • Behaviors: People who have watched videos with the hashtag ‘Fitok’
  • Custom audiences: People who have added a product to their wishlist on the website

Home & Garden (F/M, 25-40)

  • Interests: Home Decor, home improvements, home furnishings
  • Behaviors: People who have commented on videos ‘Home & Garden’
  • Custom audiences: People who have searched for a specific item on the website

Știm că promovarea pe TikTok nu este atât de simplă pe cât pare (în caz că pare simplu :)), dar înarmându-te cu răbdare și curiozitate, vei reuși să aduci rezultate frumoase pentru business-ul sau clienții tăi din sfera beauty. 

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?