Blog

Probabil cel mai bun line-up de speakeri e-commerce de la GPeC

Canopy • 31 octombrie 2017

Să ai ocazia să înveți în două zile despre business, e-commerce și marketing online de la peste 30 de oameni cu super experiență e ceva de neratat dacă vrei să te dezvolți. Vestea și mai bună e că GPeC Summit de pe 14-15 noiembrie aduce și, probabil, cel mai bun line-up de speakeri e-commerce în 12 ani de când e a început proiectul GPeC.

Pentru orice business care vrea rezultate și vânzări mai bune, pentru orice persoană interesată să dezvolte în domeniul online, GPeC este un eveniment de referință. În echipa Canopy avem colegi care nu au lipsit la niciuna dintre edițiile din ultimii ani. Anul acesta, Cristian Ignat va urca din nou pe scenă pentru o sesiune de discuții aplicate despre marketingul online.

Noi te sfătuim să nu ratezi GPeC Summit 14-15 noiembrie:

    • Ai șansa de a-i asculta pe unii dintre cei mai apreciați experți internaționali în e-Commerce și marketing online: Neil Patel (Crazy Egg, Kiss Metrics & Hello Bar), Oli Gardner (Unbounce), Cyrus Shepard (ex-MOZ), Sam Mallikarjunan (HubSpot), Amy Harrison (Write With Influence) și mulți alții.
    • Pe lângă speakerii internaționali, urcă pe scena GPeC unii dintre cei mai buni specialiști români: Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Iulian Stanciu (eMAG), Lucian Aldescu (DPD Romania), Marius Costin (PayU), Antonio Eram (mobilPay), Bianca Grip (GripADs), Alexandru Lăpușan (Zitec), Lucia Ciucă (Quantum Data Science, The Group), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Marian Șeitan (Mediapost Hit Mail), Bogdan Colceriu (Frisbo), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Eugen Potlog (UXStudio), Mihai Vînătoru (DWF), Bogdan Manolea (ApTI & Trusted.ro), Andrei Georgescu (White Image), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant) etc.
    • Te așteaptă două zile de conținut practic cu tips & tricks despre creșterea vânzărilor online, extinderea la nivel regional, greșelile care ar trebui evitate de către comercianți, situația la zi a pieței, strategiile de marketing care întorc rezultate concrete, Usability, SEO, CRO, problemele de logistică și curierat, tendințele și predicțiile pentru 2018 și viitorul apropiat.
    • Dacă reprezinți un magazin online, ai ocazia să te întâlnești față în față cu peste 20 de furnizori de servicii e-commerce în cadrul GPeC Expo și să stabilești parteneriate pe termen lung.
  • Faci networking cu elita industriei digitale din România și Europa Centrală și de Est, 800+ participanți top management fiind așteptați în cele două zile de GPeC Summit.  În plus, îi cunoști pe câștigătorii anului în e-commerce în cadrul Galei Premiilor eCommerce din seara de 15 noiembrie.

Discount pentru comunitatea Canopy

Pentru că faci parte din comunitatea Canopy, primești acces la un discount de 40 de euro din prețul biletului de acces. Pentru cele două zile de eveniment vei plăti astfel 109 euro + TVA/persoană,  în loc de 149 euro + TVA cât este prețul standard al biletelor.

Tot ce trebuie să faci pentru a beneficia de prețul special este să completezi formularul de înscriere la GPeC SUMMIT până cel târziu pe 10 noiembrie 2017, ora 23:59, menționând în câmpul Observații din formular „GPeC#Canopy_109” și să alegi plata prin transfer bancar ca metodă de plată pentru a se putea aplica discount-ul.

Pe site-ul GPeC poți regăsi mai multe informații despre agenda GPeC Summit.

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?