Blog

Ora de Antrenament în Marketing Online – luna mai

Roxana Ivan • 04 mai 2017

Pentru mulți, luna mai e una dintre cele mai intense din an din punct de vedere profesional, în care își pot atinge potențialul. Dacă te motivează vremea bună, îți dau câteva idei pe care le poți citi la o cafea sau într-un moment pe care ți-l dedici ție, în ideea unei versiuni mai bune a ta.

Sunt noutăți, recomandări și idei despre Google Ads, Analytics, Facebook și povești care sper să te inspire.

What’s hot – Cum te ajută noua interfață Google Ads

Nu știu care e rezistența ta la schimbare, însă te anunț că nu ai de ales în acest caz: interfața Google Ads s-a schimbat.

Nu radical, însă e important să știi că ai noi opțiuni la dispoziție, că se pune accentul pe elemente grafice și e posibil să nu mai găsești date în locurile știute.  Aici poți vedea exact cum poți aborda aceste schimbări. Află mai multe.

Ghid Google Analytics pentru antreprenori & social media 

Dacă vrei să știi ce canale aduc cel mai mare trafic pe un site sau unde pierzi cei mai mulți vizitatori, acest articol – ghid e pentru tine. Îți arată pași cheie care îți aduc rezultate prin Google Analytics. Îți recomand să îl citești și dacă ai mai interacționat sporadic cu Google Analytics. Află mai multe.

Ce funcționează din strategia ta de Facebook?

Brandul tău e prezent pe Facebook. Poate și pe Instagram, LinkedIn sau YouTube. Cum vezi dacă aceste canale aduc rezultate?

Dacă vrei să analizezi impactul activității brandului tău pe Facebook sau Instagram, găsești în acest articol indicații prețioase. Află mai multe.

Eveniment online: International Ecommerce Day 

Luna mai e plină de evenimente pentru mediul online, merită să îți faci timp pentru cele care crezi că îți aduc plus valoare. Pentru că problema timpului e dureroasă în cazul multora, îți propun un eveniment la care poți participa online.

Valoros, axat pe soluții pentru conversii și vânzări, cu speakeri de la HubSpot sau Hotjar, cu specialiști care răspund în direct la întrebări. Rezervă un loc la International Ecommerce Day, pe 23 mai. Află mai multe

The Book: Cum să livrezi fericire – rețeta Zappos.

Sursa foto: www.publica.ro

Vrei să dezvolți un brand diferit, să fii altfel. Până unde poți merge însă cu ideea de a fi diferit? Există riscul să eșuezi cu daune totale.

Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, și-a propus să creeze un business diferit, centrat pe client, și a reușit să impună Zappos ca unul dintre cele mai populare magazine online de fashion din lume și un reper al comerțului online în ceea ce privește politica față de clienți. Una dintre valorile de bază ale companiei, însușite de fiecare nou angajat, este să creeze pentru clienți o experiență de cumpărare Wow. Care e rețeta lor?

Îți poți face o idee din cartea semnată de Tony Hsieh. Colegii de la TRUSTED.ro îți spun exact de ce merită să o citești, mai ales că un manager Zappos va veni în premieră la un eveniment din România, la GPeC Summit. Află mai multe.

Dacă ai sugestii de articole care ți-au plăcut, oameni de urmărit sau subiecte despre care vrei să vorbim mai mult, dă-mi te rog un semn în comentarii. 

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?