Folosirea automatizărilor în optimizarea campaniilor
Gestionarea manuală a campaniilor Google Ads devine o sarcină tot mai dificilă datorită unui număr mare de indicatori disponibili, greu de gestionat. De aceea, automatizarea vine în ajutor și schimbă modul de gestionare al campaniilor.
Utilizarea inteligenței artificiale (AI) și a machine learning (ML) ne permite să ne concentrăm pe sarcini mai importante, cum ar fi strategia, în timp ce urmărește comportamentul publicului în ceea ce privește interacțiunea cu reclamele.
Automatizarea ajută la îmbunătățirea rezultatelor prin:
- Cea mai bună strategie de bidding pentru obiectivul dorit;
- Sume licitate optimizate pentru a obține numărul maxim de conversii;
- Îmbunătățirea costului per click (CPC);
- Urmărirea performanței anunțurilor și oprirea anunțurilor cu performanță slabă;
- Acordând prioritate reclamelor care generează cele mai bune rezultate;
- Generarea de reclame (dynamic search ads) folosind comportamentul utilizatorului și conținutul site-ului web;
- Generarea de rapoarte de performanță personalizate.
Optimizarea paginilor de destinație pentru anunțuri PPC
Diferența dintre un click care se transformă într-un potențial client și unul care abandonează site-ul poate fi o pagină de destinație bine concepută. Spre deosebire de traficul organic, în cazul campaniilor plătite, poți alege unde vrei să direcționezi vizitatorii.
În optimizarea paginii de destinație ar trebui să iei în considerare:
Odată cu primul click pe anunț, începe călătoria potențialului client. Aceasta este momentul în care apare oportunitatea de a crește gradul de conștientizare și interes, chiar înainte ca utilizatorul să decidă realizarea unei achiziții. A avea o pagină de destinație care oferă o experiență excelentă pentru utilizator este esențială pentru obținerea unui CTR bun.
- Optimizare pentru căutări mobile;
- Îndemnuri (CTA) specifice pentru dispozitive mobile, cum ar fi să le spui vizitatorilor să instaleze aplicația disponibilă pentru o navigare mai ușoară;
- Redirecționarea tuturor link-urilor cu eroarea 404;
- Viteza de încărcare a paginilor să fie mai mică de 3 secunde;
- Pagina de destinație să conțină termenii de căutare folosiți în campanii;
- Pagina să conțină informații relevante despre produs/serviciu.
Deși tendințele se schimbă, esența marketingului online va rămâne aceeași: plasarea pe primul loc a calității conținutului, utilizarea mai multor platforme de promovare și stabilirea unui buget realist. Concentrați-vă pe călătoria utilizatorului și culegeți apoi roadele eforturilor depuse.