Blog

Experiența Web Summit 2022: Oportunitățile de creștere

Alexandra Szabo • 05 decembrie 2022

Încă un an în care Canopy a adus noi informații din experiența trăită la Web Summit în Lisabona. Cu siguranță majoritatea persoanelor din domeniul digital au auzit de acest eveniment, însă dacă este prima data pentru tine când auzi de această conferință acest articol te va ghida să descoperi de ce merită să trăiești cel puțin o dată această experiență. Web Summit rămâne clasată ca fiind cea mai mare conferință de tech din întreaga lume. 

Am să încerc să cuprind în următoarele rânduri de ce poți alege acest eveniment și câteva tips and tricks de care să ții cont dacă ajungi în următorii ani să fii participant. 

Descoperind Web Summit

Încă de la aterizarea în aeroport am dat de logo-ul evenimentului. Mi-am dat seama că întregul oraș este familiarizat bine cu acest eveniment, iar localnicii păreau foarte bucuroși și entuziasmați să găzduiască turiști din toată lumea. 

Evenimentul este unul foarte bine organizat care a găzduit în acest an 70.000 de participanți, curioși de noutățile aduse de 2022.

 Pe scenă au fost prezenți personalități importante din lumea Marketing-ului și a conținutului de care astăzi ne lovim zi de zi: Cassie Kozyrkov, Lorraine Barber-Miller, Chris Anderson. Aceștia ne-au prezentat câteva tendințe de anul acesta și care vor continua și în 2023. 

  • Funcționalitățile care dictează un business sunt: transformarea, sales & marketing și IT. 
  • Perioada de Covid în care s-au regăsit majoritatea antreprenorilor a afectat mult și domeniul de marketing. Totul acum se mișcă cu o viteză dublată în care productivitatea va face diferența între agențiile de digital marketing. 
  • Unul dintre speakeri a menționat faptul că nu contează de unde vine ideea atâta timp cât aceasta este cea mai bună și poate fi livrată cât mai repede. 
  • Marketingul reprezintă o investiție pentru fiecare business, nu un cost. 

Marketing takes a day to learn. Unfortunately, it takes a lifetime to master.”

Philip Cotler


Tips & Tricks 

În cazul în care ești interesat să participi la Web Summit, din experiența noastră putem spune că e nevoie de puțină documentare înainte, pentru a te organiza mai bine și a fi familiarizat cu tot conceptul pe care o să îl întâlnești acolo. 

  1. Descoperă aplicația Web Summit. Datele tare vor fi introduse imediat după ce notezi numărul biletului. Cu ajutorul aplicației îți va fi mult mai ușor să te conectezi cu persoane care sunt din același domeniu cu tine. Oferă-ți timp să te pregătești și să descoperi speakeri care sunt de interes pentru tine. Poți chiar să-ți faci propriul tău program din aplicație ca să te asiguri că nu ratezi nicio conferință. 
  2. Lărgește-ți orizonturile. În cadrul evenimentului vei întâlni sute de startup-uri pe diverse domenii. Făcând acest lucru cu siguranță vei avea noi idei de proactivitate în agenția sau business-ul tău. Spre exemplu ce spui de acest tool de organizare descoperit de noi în Web Summit: Lucid.co?
  3. Fii conștient de dimensiunea evenimentului. Anul acesta au fost 5 pavilioane în care speakerii și startup-urile erau modificate de la o zi la alta, spectrul de acumulare a informațiilor noi este foarte mare și te poți folosi de acest lucru cu ușurință. 
  4. Get your dance shoes. După fiecare seară de conferințe și meeting-uri cu persoane noi, ai parte de petreceri în care networking-ul nu se oprește la primul drink. 😀
  5. Vizitează Lisabona. Este un oraș magic în care te vei întâlni la fiecare colț cu alți participanți din eveniment. În majoritatea cazurilor vor fi curioși de tine și cu ce anume te ocupi. Bucură-te de delicatețurile locale și clădirile din centrul vechi. 

Metaverse & Web 3.0 – Topics to talk about

Majoritatea conferințelor la care am participat ne-au deschis noi orizonturi cu privire la noul trend discutat pe majoritatea scenelor prezente la Web Summit. Un termen ce este tot mai des auzit și căutat de majoritatea persoanelor? Da, este vorba despre Metaverse. 

Metaverse promite oamenilor că va reprezenta un spațiu virtual în care poți să te distrezi, dansezi, documentezi sau lucra. „Vrem să ne asigurăm că copiii au posibilitatea de a participa în această lume și să le protejăm dreptul la joacă” a spus Julia Golding, director de produse și marketing la Lego Group. Ea mai precizează faptul că web 2.0 nu a fost conceput pentru copii deoarece nu era conceput să îi protejeze și să fie o platformă sigură. 

New connections

Întotdeauna este important să nu uiți de partea umană din spatele acestor date și informații, aceea că poți să legi conexiuni puternice cu alte persoane. Conectează-te cu oamenii din aceeași țară și află mai multe despre cum a fost anul pentru ei și cum au reușit să evolueze. 

În cadrul conferinței ne-am întâlnit cu colaboratorii noștri din partea Huawei, reprezentați de Andreea Danga și cu Daniel Ene ce a reprezentat Limitless Agency. 

Poți să-ți dezvolți cunoștințele participând și la mini-conferințe pe diverse subiecte: muzică, criptomonede, sănătate, marketing și multe altele. 

Dacă ești curios să participi la această conferință să știi că înscrierile au început pentru Web Summit 2023

Ne poți scrie oricând pentru mai multe detalii. 

Citește și alte articole asemănătoare:

migrarea la GA4

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?