Zappos este un business care și-a bazat întreaga strategie de creștere pe fidelizarea clienților și crearea unei experiențe Wow pentru ei. Cum ai putea să nu fii cucerit când departamentul de fidelizare a clienților are și discuții de 5-6 ore cu aceștia? Zappos a devenit un etalon în industria e-commerce nu doar pentru modul în care își tratează clienții, ci și pentru evoluția lui ca business, fiind cumpărat de Amazon pentru 1,2 miliarde de dolari. Partea bună e că toți putem învăța din experiența lor direct de la sursă, pentru că Rob Siefker, directorul departamentului de Customer Loyalty al Zappos.com, vine în România la GPeC Summit 16-17-18 Mai 2017. Rob Siefker va vorbi pe 16 mai despre ”Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing” . Lui Rob i se alătură Tomi Ahonen, care este considerat de prestigioasa publicație Forbes drept „Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial”, cu o experiență de peste 15 ani în domeniu. Este și autor a nu mai puțin de 12 cărți de specialitate. În plus, Karl Gilis revine în România la GPeC SUMMIT, cu un keynote în care se va axa pe sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce este important așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți. În total, vor fi zeci de specialiști care își vor pune experiența la dispoziția celor din sală. Subiectele dezbătute în cadrul Conferinței și al celor 12 workshop-uri aplicate sunt de maxim interes pentru orice business online:
- Cifre și statistici de piață,
- Customer Satisfaction,
- Optimizarea Conversiilor,
- Mobile,
- Usability,
- Web Analytics,
- Marketing Online,
- SEO,
- PPC,
- Social Media,
- E-Mail Marketing,
- Logistică și Curierat,
- Content Marketing.
12 workshop-uri
Una dintre cele mai atractive părți ale GPEC Summit e reprezentantă de cele 12 workshop-uri, vorbim de 18 ore de conținut e-commerce și marketing online pur. Workshop-urile GPeC susținute de unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online și axate pe cele mai importante elemente care contribuie la succesul unui magazin online: – Karl Gilis (Co-Founder AG Consult): Conversion Optimization – Valentin Radu (Founder Omniconvert): Strategii de retenție a clienților – Matei Psatta (Head of Marketing Vola.ro): Content Marketing – Sorin Sfetcu (Deputy Managing Director iProspect): Google Ads – Dan Vîrtopeanu (Founder Breeze Mobile): Mobile – Raluca Radu (Country Manager Answear.ro): Marketing Online – Liviu Taloi (Co-Founder Ecompedia.ro): Google Analytics – Horia Neagu (Digital Marketing Consultant): SEO – Andrei Radu (CEO & Founder GPeC): Usability – Andrei Georgescu (Managing Director White Image): E-Mail Marketing – Bogdan Manolea (Co-Founder Trusted.ro) & George Hari Popescu (Communications Specialist Trusted.ro) Diferențiere în e-commerce – TBA: Social Media15% discount pentru comunitatea Canopy Chiar dacă ne aflăm în mijlocul ofertei Early Bird, avem și un discount special pentru comunitatea Canopy. Te poți înscrie cu un discount de 15% din prețul biletelor, pentru toate cele 3 zile de eveniment. E suficient să folosești codul Canopy_GPeC15 în câmpul de Observații din formularul de înscriere. Oferta este valabilă doar până pe 5 Mai, la ora 23:59! Detalii despre GPeC SUMMIT și despre primii speakeri anunțați sunt pe GPeC. Ne vedem la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai!