Blog

Ce trebuie să știi despre promovarea Yahoo Ads

Claudia Grigore • 21 ianuarie 2022

Yahoo Ads oferă soluții de promovare cu acces la audiențe de nivel global și informații de tip “data driven insights” care permit o optimizare eficientă a bugetelor.

Dat fiind numărul mare de touchpoints cu userul (date din mail, date din apps analytics, analiza comportamentului userilor pe proprietățile de content, etc.), acuratețea datelor e foarte ridicată, iar targetarea este disponibilă la nivel demografic, geografic, interese, purchase interests, high viewability sau orice altă combinație de segmente.

Există foarte multe parteneriate de content dezvoltate de cei de la Yahoo. Unul dintre acestea este încheiat cu cei de la Apple. Informațiile financiare pe Apple devices sunt furnizate de către Yahoo. Cu producătorii Android s-a încheiat un parteneriat pentru știri, tot feed-ul de news fiind livrat de către Yahoo.

Yahoo Ads completează cu succes orice strategie de promovare online. Cu diverse formate și tipuri de anunțuri, reprezentând o oportunitate de promovare la costuri atractive. Dacă îți dorești o strategie online integrată, promovarea Yahoo pur și simplu nu trebuie să lipsească.

Dacă alegi promovarea Yahoo Ads poți ajunge la peste 6 milioane de utilizatori unici pe lună. De asemenea, inventarul Verizon obține un scoring extrem de bun atunci când este vorba de Brand Safety și High Viewable inventory, iar datele sunt foarte exacte. Rezultatele obținute prin promovarea Yahoo sunt foarte bune, în special pentru campanii de leads.

  1. Formate disponibile pentru promovarea Yahoo Ads

Pentru rețeaua de promovare Yahoo sunt disponibile formatele de mai jos. În funcție de strategie și buget acestea pot fi utilizate simultan sau individual.

Y! Native Ads – 100% viewability

Placements: Y! homepage, Y! Mail, Y! apps, Y! content pages: News, Finance, Entertainment, Lifestyle, Sports, etc.

Acest format este recomandat pentru performance, reach cat mai mare și trafic în site    

Y! Video Pre rolls – content video dezvoltat de Yahoo pe verticalele de News, Finance, Entertainment, Lifestyle, Sports, etc.

Format desktop and mobile : 640x360px, 5 MB – 300 MB max, MP4 si WebM

Cu următoarea estimare:

  • CVR > 65%
  • CTR intre: 2 – 4%
  • Viewability > 75% (MOAT, IAS measurement)
  • Livrare: tag vast 2.0 sau tracking: DCM, Gemius, etc.

Acest format este recomandat pentru engagement și trafic în site  

Y! Standard Banners – livrate in Y! homepage, Y! Mail, Y! apps, Y! content pages: News, Finance, Entertainment, Lifestyle, Sports, etc.

Formate: 300×250, 300×600, 728×90, 970×250, 320×50 px

Cu Viewability > 75% (MOAT, IAS measurement)

Acest format este recomandat pentru trafic în site și viewability

Y! Login Takeover sau la CPM (video sau static)

Creația poate fi un video full page sau o imagine statica. Nu va fi niciun alt brand pe pagină timp de 24h, CTR variază între 0.30-1.5% în funcție de brand, iar din punct de vedere vizualizare, într-o singura zi se pot atinge peste 120.000 UU (~300.000 afisari).

Brand Stories:

Este un format vizual extrem de engaging, cu care userii sunt obișnuiți deja din social media. Spre deosebire de aceste platforme, brand stories este un format special conceput pentru Open Web, ajungând astfel la o audiență mai mare, fără a se limita la utilizarea unei anumite aplicații. 

Această Tap Through Experience poate fi implementată în 2 moduri, în funcție de obiective:

  • Landing Page experience – prin comparație cu orice format tradițional Landing Experience Brand Stories înregistrează de 20 de ori mai mult content engagement. Utilizatorii petrec până la 1.4 minute per story parcurgând în medie peste 86% din conținut. Mai multe detalii despre acest format, printre care demo links, reported metrics și benchmarks, găsiți aici
  • In-Feed Brand Stories – este un format de stories care se îmbină perfect în conținutul unde se afișează. Acest in-feed unit rulează brand stories exclusiv în premium placements (300×250 autoexpand/300×600). Ad-ul se afișează pe întregul ecran al device-ului realizând o experiența similară cu cea a stories din social media. 

Desigur, reclamele Yahoo variază ca preț, în funcție de formatul pe care îl alegeți. Cu toate acestea, un lucru rămâne relativ constant: este avantajos să faci promovare pe Yahoo. Investiția în promovare pe canalul Yahoo furnizează rezultate foarte bune, atât din punct de vedere awareness și trafic (CTR, viewability, interaction rate), cât și în cazul campaniilor cu obiectiv de leads/conversie. 

Datorită posibilităților de targetare și segmentare exacte, ad-urile sunt livrate unui public foarte relevant, rezultatele obținute plasând Yahoo pe lista canalelor ce merită luate în calcul.  

Citește și alte articole asemănătoare:

local campaigns
Social Media trends 2023

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?