Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google: Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
YouTube Ads: Cum poti crea content Unskippable
YouTube este cea mai mare rețea video din lume, unde se uploadează aproximativ 400h de content nou în fiecare minut. În România, 10 milioane de oameni consumă content pe YouTube in fiecare lună, conform Google Consumer Barometer, 2017. Acest număr înseamnă că 9 din 10 persoane cu acces la internet...
5 lucruri pe care nu ți le spune nimeni despre un job în marketing online
Unii visează la un job în marketing online. Alții se gândesc la el, dar nu știu exact ce presupune. Eu am ajuns să lucrez în marketing online fără să îmi fi propus asta și vreau să îți povestesc ce am descoperit. Îmi place să pun foarte multă pasiune în ceea...
Cum faci pepenii de Dăbuleni vedete online printr-o reclamă Google Ads
Nu cred că există român care nu a auzit până acum de faimoșii pepeni de la Dăbuleni. Tocmai pentru că au devenit în timp un brand, îți propun un exercițiu de imaginație prin care ne-am dori să atragem conversii pentru pepenii de Dăbuleni folosind cât mai isteț opțiunile unei reclame...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.