Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google: Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
Ora de Antrenament în Marketing online – aprilie
Tu cum reacționezi la un nou produs, tendințe online sau actualizări ale celor pe care le folosești deja? Ești deschis la nou și inovație sau mai degrabă sceptic? Lumea digitală, în general, și marketingul online, în particular, sunt domenii în care fiecare zi aduce schimbări, noi platforme și tehnologii, opțiuni...
4 funcționalități ale Google Analytics 4 de care nu știai
În luna martie a acestui an, Google a anunțat că proprietățile de Universal Analytics vor ieși gradual din funcțiune, iar Google Analytics 4 își va lua locul ca soluție de Analytics accesibilă pentru toată industria din iulie 2023. De atunci, piața din România, urmând trend-ul piețelor din afară, a început...
Convertește mai mult cu Smart Bidding în Google Ads
Gândește-te că ai putea folosi inteligența artificială pentru a îți optimiza campaniile Google Ads în baza istoricului și trendurilor. Sună SF? Puțin complicat? Te ajută Smart Bidding, hai să vedem cum. Se vorbește mult despre Machine Learning și automatizări, concepte despre care auzim tot mai des și în marketing. Simplist...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.