Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google: Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
De ce „ne ocupăm noi intern” costă mai mult decât pare
Într-un mediu digital în care fiecare click contează și fiecare leu investit trebuie să genereze valoare, campaniile de performance (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, etc.) par o soluție logică pentru creștere. Și sunt — dacă sunt construite corect. Totuși, văd frecvent în discuțiile cu antreprenori și directori...
Acum 2 ani de zile mi-am dat seamă că vreau să fac Publicitate. Mi se spunea deseori că sunt creativă și că mi s-ar potrivi o meserie în industrie. Pe vremea aceea nu prea știam că există un întreg mecansim în spatele spoturilor pe care le urmăream pe YouTube sau...
Cum comunicăm eficient cu clienții?
Am învățat de-a lungul timpului că, atunci când vorbim de comunicare, răspunsul la mesajul transmis ne demonstrează dacă aceasta a fost bine înțeles și dacă am comunicat pe limbajul interlocutorului. Însă, ce poți face atunci când vrei să te asiguri că transmiți noțiunile tehnice astfel încât să comunici eficient cu...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.