Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google: Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
Canopy în San Francisco – experiența Google Partners Summit
Când te antrenezi zilnic să fii cel mai bun în domeniul tău, poți fi recompensat cu experiențe precum cea pe care vreau să v-o povestesc. Anul acesta, Canopy s-a numărat printre agențiile de online marketing din întreaga lume premiate prin participarea la Google Partners Summit. Adică am ajuns exact la...
Google Ads: Noutăți de la CEE Agency Summit Ediția 2019
De curând am participat la CEE Agency Summit Ediția 2019, un eveniment internațional anual, a cărui ediție de anul acesta s-a desfășurat la Kiev și care a avut focus pe noutățile Google Ads. Evenimentul a fost dedicat agențiilor partenere Google și a abordat următoarele teme: strategii de marketing digital în retail, extinderea automatizărilor, utilizarea creativă a canalului YouTube...
Cum să creezi campanii PPC care strălucesc în perioada sărbătorilor de iarnă
Când zici „sărbători de iarnă”, te gândești imediat la brazi împodobiți, cadouri și miros de scorțișoară. Dar noi, specialiștii PPC, vedem și altceva: un potențial enorm de conversii! Dacă vrei să profiți la maximum de această perioadă, iată ghidul nostru complet pentru campanii PPC care să aducă bucurie… și vânzări....
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.