Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google: Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
Fă din Analytics un mic dejun mai savuros decât clătitele pufoase
Guest post semnat de Gabi Nistoran. Când mi s-a propus să compar Google Analytics cu… un mic dejun, m-am uitat puțin ciudat. Pentru mine, „cea mai importantă masă a zilei” trebuie să fie rapidă și consistentă, altfel mă lipsesc. În schimb, cafeaua este obligatorie în fiecare dimineață. Putem avea aceleași așteptări...
De la inspirație la rezultate uimitoare: Cum să utilizezi Pinterest Ads în E-Commerce
În era digitală în care trăim, publicitatea online joacă un rol esențial în succesul afacerilor. Ecommerce-ul se află într-o evoluție permanentă, iar proprietarii de business-uri caută în mod activ soluții inovative, din dorința de a se distinge de competiție și a fi acolo unde se află clienții lor. Pinterest Ads,...
‘Tis the season cu cele mai bune animații de Crăciun
Dacă în anii precedenți campaniile de Crăciun se învârteau în jurul personajelor reale, anul acesta a adus o schimbare majoră în trendurile reclamelor de sezon. Din dorința de a-i proteja pe cei apropiați și de a-i expune cât mai puțin, advertiserii s-au reorientat către un format mai sigur, dar care...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.