Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google: Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
Despre Enayati Medical City Industria medicală este ghidată de nevoia tot mai acută de conectivitate, eficiență și experiențe personalizate pentru pacienți. Enayati Medical City, primul Oraș Medical din România, reprezintă un exemplu elocvent de adaptare strategică la aceste noi cerințe ale pieței. Cu o abordare integrată și orientată către nevoile...
Crește-ți Brandul cu Ajutorul Spotify
Cu toții ne-am obișnuit ca Spotify să fie acel loc unde ne refugiem în orice moment al zilei pentru a asculta piesele noastre preferate. Fie că folosim această aplicație în timpul programului de lucru, în timp ce ne pregătim cina, sau chiar în timpul antrenamentului de dimineață, Spotify e una...
5 mituri despre PPC pentru magazinele online
Încă de la începuturi, multe prejudecăți despre campaniile PPC s-au răspândit în lumea comerțului electronic, ceea ce a dus de multe ori la dezinformare și la luarea deciziilor greșite. Este benefic, atât pentru advertiseri cât și pentru business-uri, să înțelegem acest tip de promovare și să-l folosim la adevărata sa...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.