Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google: Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
Alice în Universul Digital. O poveste Canopy, pe înțelesul tuturor copiilor.
Cu ocazia Zilei Copilului, v-am pregătit o poveste magică și plină de învățăminte despre o fetiță curioasă, pe nume Alice, și călătoria ei în lumea internetului, alături de Nopy, un expert în digital. Această poveste este dedicată vouă, copiilor curioși și isteți, care adorați să explorați și să descoperiți lucruri...
Beneficiile Colaborării cu un Partener CSS
Ce este Google Shopping? În primul rând pentru a ști ce este un CSS trebuie ne familiarizăm cu conceptul de Google Shopping. Aceasta este o platformă de publicitate și comparare a produselor, gestionată de Google, care permite comercianților să își promoveze produsele direct în rezultatele căutărilor. Când un utilizator caută...
Optimizarea performanțelor în campaniile PPC
Folosirea automatizărilor în optimizarea campaniilor Gestionarea manuală a campaniilor Google Ads devine o sarcină tot mai dificilă datorită unui număr mare de indicatori disponibili, greu de gestionat. De aceea, automatizarea vine în ajutor și schimbă modul de gestionare al campaniilor. Utilizarea inteligenței artificiale (AI) și a machine learning (ML) ne permite...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.