Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google:
Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
L-am găsit pe cel care ne căuta. Cum faci dintr-un dezavantaj un diferențiator.
În urmă cu doar câteva zile vă ceream sprijinul pentru a îl descoperi pe cel care ne-a arătat într-un mod creativ că vrea să facă parte din echipa Canopy. L-am găsit și ne-a demonstrat cum faci dintr-un dezavantaj un diferențiator. Anunțul nostru de sprijin pentru a ne găsi Cenușăreasa 😛...
YouTube Ads: 3 tipuri de conversii și cum le măsurăm
Modalitatea de tracking a conversiilor din YouTube Ads este diferită față de ce știm despre Search sau Display Ads. În acest articol voi încerca să evidențiez câteva dintre aceste diferențe pentru ca voi să aveți o imagine mai clară asupra impactului pe care Youtube Ads îl are în strategia voastră...
Ce am învățat despre conversii la GPeC Summit 2016
Comerțul online presupune să îți înțelegi clienții, nu doar să vinzi produse. Să îi înțelegi atât de bine încât să știi ce își doresc, iar abia apoi să poți face conversii. Ce ai zice, de exemplu, să le vinzi un frigider care comandă automat produsele care le lipsesc, pe baza...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.