Blog

Campaniile Demand Gen: noi soluții de PPC bazate pe AI learning

Cătălina Sorocean • 21 septembrie 2023

Google Ads continuă să se adapteze și să evolueze pentru a răspunde nevoilor tot mai sofisticate ale consumatorilor. Una dintre cele mai recente noutăți este tranziția de la campaniile Discovery la campaniile Demand Gen, axate pe inteligență artificială.

Mai jos îți vom oferi detaliile necesare despre această schimbare importantă, inclusiv când va avea loc upgrade-ul și cum să te pregătești pentru el.

Ce sunt campaniile Demand Gen?

Campaniile Demand Gen sunt proiectate să ajungă la utilizatori înainte ca aceștia să înceapă activ să caute un brand. Aceste campanii vor acoperi o gamă largă de platforme Google, inclusiv YouTube, Gmail și Google Discovery Feed, și se vor concentra pe un mix de conținut video și imagini.

Cum diferă de Google Discovery Ads?

În ciuda asemănărilor între campaniile Demand Gen și Discovery Ads, cu acest update Google aduce funcționalități și îmbunătățiri care vizează amplificarea eficacității și rentabilității eforturilor. Să analizăm ce este nou:

Extinderea pe YouTube

Campaniile Demand Gen vor include reclame și în secțiunile In-Stream și Shorts de pe YouTube, oferind astfel un reach mult mai mare comparativ cu Discovery Ads.

Formate 

Cu Demand Gen, advertiserii vor putea să includă până la cinci videoclipuri în cadrul campaniilor, diversificând astfel mesajele și creând o experiență de utilizator mai dinamică.

Oportunități de experimentare și instrumente creative

Google introduce un nou instrument de previzualizare a reclamelor și posibilitatea de a realiza teste A/B pentru a îmbunătăți performanței, care vin în sprijinul evaluării efective a impactului campaniilor Demand Gen. Prin compararea comportamentului grupului expus la anunțuri cu cel al unui grup de control, advertiserii pot cuantifica numărul de conversii adiționale generate de campanie (conversii asistate).

Opțiuni de bidding

Pe lângă opțiunile de smart bidding, Demand Gen va avea și opțiunea de a folosi strategia de licitație „maximize clicks”.

Cum să te pregătești pentru trecerea la Demand Gen

Tranziția de la campaniile Discovery la campaniile Demand Gen va începe în octombrie și va continua până în martie 2024. Google va face upgrade automat al campaniilor Discovery existente, dar e bine să fii proactiv:

  • Pregătește mai multe imagini și videoclipuri pentru a te asigura că mesajul tău se potrivește în noul ecosistem;
  • Profită de noile segmente de audiență lookalike pentru a-ți mări reach-ul;
  • Asigură-te că evenimentele de conversie sunt setate corect în noua infrastructură;
  • Pentru a avea rezultate, Google recomandă un buget de cel puțin 15 ori valoarea CPA-ului.

Suntem super încântați de această schimbare și abia așteptăm să testăm noul tip de campanie.  Stay tuned pentru următorul articol în care îți vom povesti mai multe despre cum sa optimizezi campaniile Demand Gen.

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?