Blog

Campanii Valentine’s Day & Dragobete: In Love with PPC Campaigns

Madalina Morarescu • 03 februarie 2023

Flori, bomboane, ciocolată, sclipici și mult roz? Toate semnele arată că se apropie Valentine’s Day 💖. În luna iubirii, toate privirile sunt ațintite către această sărbătoare care, de-a lungul timpului ne-a învățat că vine cu multe reduceri și promoții. 

Luna februarie este o lună de tranziție, când utilizatorii reiau achizițiile, după avalanșa de cumpărături din Black Friday și Crăciun. Chiar dacă ianuarie ne întâmpină cu Lichidări de Stoc și promoții tip Winter Sale, luna februarie este cea care marchează oficial deschiderea promoțiilor din anul curent. 

Chiar dacă business-ul tău nu este o florărie, un magazin de dulciuri sau de bijuterii, promoțiile de Valentine’s Day & Dragobete nu trebuie să lipsească din strategia ta. Cadouri pentru iubit/iubită, pentru soț/soție, pentru amant/amantă, pentru animăluțul nostru mult iubit și de ce nu, pentru noi înșine, pentru că iubirea de sine este cea mai importantă. Acestea sunt vedetele lunii februarie. 

campanii valentines day

Cum ne pregătim pentru campaniile de Valentine’s Day & Dragobete? 

Planificare, strategie, oferte și mecanism

Pregătirile ar trebui să înceapă cu cel puțin 2-3 săptămâni înainte, în funcție de complexitate. Pe lângă planificarea campaniilor, a bugetului și a audiențelor targetate, trebuie să ne asigurăm că avem și materialele creative pregătite în avans. Calendarul și planificarea în timp a activităților sunt esențiale în această etapă. Mecanismul promoțiilor este la fel de important și, este bine de știut că, ofertele tematice de tip 1+1 Oferit sau 55% Reducere, sunt cele mai apreciate. 

Alegerea în mod corect a canalelor și a platformelor de reclame este esențială. Google Ads și Meta Ads nu ar trebui să lipsească din strategia de Valentine’s Day. În funcție de obiectivele setate, platforme precum TikTok Ads, Spotify Ads, Yahoo Ads sau chiar Snapchat Ads pot fi alegerea ideală. 

Checklist de implementare 

Conturile de reclame trebuie pregătite din timp. Implementările se vor realiza în avans, luând în calcul eventualele probleme ce ar putea apărea în platforme sau chiar alte task-uri urgente ce pot veni pe parcurs. 

Putem opta pentru folosirea campaniilor On Going, din care să comunicăm ofertele de Ziua Îndrăgostiților sau, putem crea campanii noi (în acest caz, trebuie să luăm în calcul și perioadele de learning asociate fiecărui tip de campanie / platformă). 

Dacă vorbim despre un e-commerce, obligatoriu trebuie să verificăm contul de Merchant Center, implicit feed-urile de produse, să setăm custom labels și product set-urile în avans. Bineînțeles, ne vom asigura că totul este ok înainte dar și în timpul campaniei iar, produsele noastre sunt afișate corespunzător. 

Pentru a măsura cât mai precis rezultatele campaniei, este necesar să ne asigurăm că avem un tracking funcțional, conversiile sunt setate corect și nu există bug-uri în procesul de checkout. 

Cum ajungem la utilizatorii interesați? 

Atingerea publicului țintă poate să fie dificilă. Platformele de reclame (precum Google Ads sau Meta Ads) vin în ajutorul nostru cu liste de audiențe presetate, prin care putem targeta ușor persoanele interesate de această sărbătoare. Bineînțeles, targetarea demografică în funcție de statutul marital rămâne un criteriu de bază. 

Ideal este să creionăm o strategie tip full funnel și să ne asigurăm că avem listele de audiență pregătite din timp. Cu siguranță ne dorim să atragem și trafic nou pe website așa că, audiențele tip custom intent sunt una dintre top opțiuni pe care le avem. Nu trebuie să ne lipsească nici listele de remarketing. Este bine să ne asigurăm că acestea sunt setate din timp și se populează până la începutul campaniei.

Etapa de prospectare este foarte importantă. Pentru a capta cât mai mult din traficul existent în acea perioadă, ar trebui să începem să targetăm cu ceva timp înainte expresii specifice, de tip: cadou valentine’s day, cadou dragobete, cadou iubit/iubită, oferte valentine’s day, promoții dragobete, etc. De preferat este să ducem acest trafic către LP-ul specific promoțiilor de Ziua Îndrăgostiților. 

campanii marketing dragobete

🇷🇴Pentru că trăim în România și iubim românește, o campanie autentică de Dragobete va completa cu succes promoțiile de Valentine’s Day. Și nu o spunem doar noi, ci  și interesul utilizatorilor pentru această sărbătoare: ultimii 5 ani ne arată că românii continuă să iubească tradițional. 

trenduri valentines day

Noi suntem deja îndrăgostiți de campaniile PPC și de platformele noastre dragi de ads. Suntem suflete pereche cu digital marketing și ne-am setat deja campaniile pentru Valentine’s Day & Dragobete 💖. Te încurajăm și pe tine să o faci iar, dacă ai nevoie de ajutor, suntem la un click distanță.

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?