Blog

Bing Ads sau cum să ai rată de conversie de peste 20%

Sorina Broasca • 24 iulie 2019

Ca și om de marketing sau de business ești în continuă căutare de idei, campanii sau canale care să îți genereze rezultate. Cu cât mai bune, cu atât mai bine. Așa că din ce în ce mai multe companii își îndreaptă atenția și către Bing Ads, fiind o platformă încă neexplorată de mulți.

Ce este Bing Ads

microsoft-edge

Bing Ads (sau Microsoft Advertising) funcționează la fel precum campaniile de Search Ads din Google. Se bazează tot pe căutări, Cost Per Click și anunțuri. Diferența este că aceste anunțuri se afișează pe alte motoare de căutare, nu pe Google, ci pe Bing, Yahoo și AOL. Ca să ajungi aici, poți să îți deschizi programul Microsoft Edge (instalat by default cu Microsoft Windows). Există audiențe care, din diferite considerente, folosesc această platformă. Așadar, atunci când au o nevoie de achiziție, ei vor realiza căutarea pe Bing, și nu pe Google.

Potrivit Microsoft, Bing este pe locul doi în ceea ce privește motoarele de căutare, cu un market share de 24%. Neavând campanii pe Bing, riscăm să pierdem un număr de vizitatori pe care i-am fi putut atrage pe site, la costuri foarte bune. În plus, până în prezent, campaniile de Bing Ads au un ROAS extrem de bun și vom vedea imediat de ce.

De ce să folosești Bing Ads

1. Competiția este extrem de mică sau, pe unele nișe, chiar inexistentă. Încă este un canal de marketing foarte puțin folosit, deci cei care vor fi ”early adopters” vor avea numai de câștigat. 🙂 2. CPC-urile sunt foarte mici, asta prin prisma faptului că nu este o competiție acerbă care să forțeze licitarea pe cuvinte cheie. Pe lângă o optimizare de costuri, asta te va ajuta să obții și o poziție bună. 3. Chiar dacă traficul este infim mai mic decât pe Google, rata de conversie este mult mai mare, deci merită din plin să ai campaniile setate în Bing și să profiți de creșterea pe care o are platforma în timp. 4. Vei avea un ROAS/ROI mult mai bun, mulțumită factorilor enumerați mai sus. 5. Bing Ads este cu atât o idee mai bună, cu cât nu te afișezi pe o poziție bună organic în acest motor de căutare. De multe ori, acesta este cazul celor mai mulți clienți. Poți face un test pe căutările de importanță pentru tine. 6. Nu toată lumea folosește Google. Gândește-te de câte ori ai schimbat motorul de căutare pe care îl folosești. Cel mai probabil niciodată. Asta pentru că, de cele mai multe ori, utilizatorii rămân fideli unei platforme, din diferite afinități personale și/sau de funcționalitate. Așadar, este foarte probabil ca audiențele din Bing să le poți găsi doar în Bing. De aceea, devine extrem de important să ai campanii și aici. E important să reții că aceste audiențe nu sunt mai mult sau mai puțin relevante, ele doar au un alt comportament de research și achiziție online. 7. Audiențele din Bing diferă față de cele din Google. Potrivit Microsoft, audiențele din Bing sunt mai mature, 70% din acestea plasându-se ca vârstă între 35 și 65 de ani. Așa că, dacă acest segment de vârstă este unul de interes pentru business-ul tău, acum ai un motiv în plus să iei în considerare campaniile pe Bing. Bineînțeles, un alt insight care derivă de aici este că aceste audiențe au o putere de cumpărare mai mare și tind să facă achiziții mai mari online sau că sunt majoritar căsătorite sau trăiesc cu un partener de viață :). E important să înțelegem scopul fiecărei platforme și avantajele ei. Nicio platformă nu este mai bună ca alta și în niciun caz nu îți sugerăm să renunți la Google pentru Bing :). Google a fost și rămâne cel mai mare motor de căutare și locul unde majoritatea audienței tale face research sau achiziții. Important este să rămâi deschis la noi platforme, tool-uri, tipuri de campanii etc și să le testezi pe acelea care crezi că au potențial pentru business-ul tău.  În Canopy, am testat și folosim Bing Ads, ca parte a strategiilor 360 pe care le gândim. Deși aici vei găsi o audiență foarte mică, e de foarte bun augur să poți ajunge și la ea.

Citește și alte articole asemănătoare:

De la inspirație la rezultate uimitoare: Cum să utilizezi Pinterest Ads în E-commerce

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

contact@canopy.ro

0744 424 543

București, Str. Jean Louis Calderon, nr. 26, et. 2, ap. 2

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?