Blog

5 răspunsuri despre marketing &e-commerce de la GPeC Summit 2018

Canopy • 15 aprilie 2018

Când mergi la un eveniment de business, pleci cu o listă de TO DOs, resurse și alte recomandări utile? La GPeC Summit 2018, de pe 29-30-31 mai, e potențial pentru a crea o astfel de listă consistentă, așa că am selectat câteva informații cheie care te vor ajuta ulterior.

GPeC Summit 2018, mai înseamnă două zile de conferință și expo și o zi de masterclass-uri și workshop-uri cu accent pe subiectele de maxim interes pentru orice afacere online: GDPR, User Experience, Conversion Optimization, Content Marketing, Social Media, SEO, Artificial Intelligence, Google Ads & Google Analytics, Online Marketing, Mobile, Customer Satisfaction, logistică și curierat etc. Vor fi multe notițe de luat și o oportunitate concretă de a primi răspunsuri la multe întrebări și curiozități.

Ce lecții de business poți învăța de la ASOS?

ASOS este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion din întreaga lumea și un brand extrem de popular în Europa. Mai mult decât atât, este un business care a inovat constant, mai ales la capitolul dezvoltări online. Vestea bună este că Brian McBride, Chairman ASOS, va vorbi pentru prima oară la un eveniment din România.

În cadrul GPeC Summit vei putea afla lecții prețioase din experiența ASOS, de la evoluția în fața competitorilor și poziționarea corectă în industria de fashion la cum să transformi clienții în adevărați ambasadori ai brandului.

În plus, prezentarea lui Brian McBride va puncta și ultimele tendințe din domeniul e-commerce, insight-uri despre comportamentul consumatorilor din meniului online și evoluția mediului digital.

Cum aduci rezultate în e-commerce prin content marketing?

Simplist rezumat, managerii din e-commerce-ul din România se împart între cei care încă analizează decizia a investi într-un blog sau orice proiect de conținut și cei care au trecut la un nivel mult mai avansat și vor să aplice noi tactici de a construi o comunitate relevantă și de a își spori vânzările prin conținut.

Multe răspunsuri despre eficiența content marketingului vom primi de la Jeff Bullas, considerat în prezent cel mai influent specialist în Content Marketing la nivel mondial. Și el este pentru prima oară la un eveniment din România. Cartea sa – “Blogging The Right Way – How to Create and Market a Killer Blog with Social Media” – a fost BestSeller Amazon pentru categoriile Marketing și Marketing for Small Business.

GPEC Summit 2018 este deci un moment excelent să afli răspunsuri valoroase despre cum folosești conținutul pentru branding, comunitate, fidelizarea clienților, vânzări și multe altele.

Ce modificări concrete trebuie făcute pentru a respecta standardele GDPR?

Din 25 mai orice business european va trebui să respecte noile prevederi pentru protecția datelor personale în Europa, mai exact regulamentul GDPR – General Data Protection Regulation.

Ce înseamnă acest lucru pentru un magazin online, indiferent de mărimea lui? Care sunt pașii care trebuie urmați pentru a fi în conformitate cu standardele GDPR? La GPeC Summit primești multe răspunsuri pe subiect.

Sunt și alte domenii care vor fi analizate în detaliu, de la Google Ads & Google Analytics, Social Media și SEO la User Experience, Customer Satisfaction, Logistică și Curierat.

Ce puncte de contact aduc cele mai multe conversii?

Când analizezi eficiența unui canal de marketing, te uiți doar la statisticile pentru last click în Google Analytics? Ce procent din conversii se petrec la prima interacțiune?

În acest an se vorbește despre o analiză inteligentă a datelor din Google Analytics și nu numai, pentru a identifica și evalua corect contribuția unui canal de marketing în business.

Jeff Sauer, fondator Jeffalytics, aflat în Top 25 al celor mai influenți experți PPC la nivel internațional și recunoscut pentru experiența sa în Google Analytics și Google Ads, va vorbi detaliat despre Google Analytics într-un masterclass dedicat. Vor fi 6 ore de conținut premium, exemple aplicate și exerciții interactive, pe 31 mai, imediat după conferința propriu-zisă.

Din experiența edițiilor anterioare putem spune că volumul de informații utile va fi mult mai mare, așa că te așteptăm la GPeC Summit. Până pe 20 aprilie 2018, prețul biletelor de acces este redus la doar 119 EUR/persoană pentru toate cele 3 zile de eveniment. După această dată, prețul crește la 149 EUR. Mai multe detalii despre agendă și înscrieri sunt pe https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/.

Pentru cei care vor recomandări aplicate pe magazinul online pe care îl reprezintă, competiția GPeC 2018 este răspunsul.

Peste 25 de experți în e-commerce, business și marketing online – membri în Juriul Competiției GPeC 2018 – vor audita magazinele online înscrise ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online.

Fiecare magazin înscris va primi individual și confidențial un raport de audit, o radiografie absolută a website-ului lor, știind exact care sunt problemele ce trebuie remediate pentru a asigura o experiență de shopping plăcută clienților și pentru a crește rata de conversie / vânzările. Mai multe informații sunt aici.

Dacă vrei să fii mereu la curent cu noutățile din marketing, stay with us!

Citește și alte articole asemănătoare:

Cerul e limita de jos.

Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.

Tot mai relevanți,
tot mai sus.

E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.

Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului.*
Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?