blog
Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.
Crește eficiența campaniilor cu Meta Conversion API
Facebook Pixel inainte de CAPI Conversion API, poate fi văzut ca un upgrade la Meta (Facebook) Pixel, care este un script (fragment de cod) din platforma Meta și care se implementează pe site-ul tău web. Codul îți va permite să vezi momentul în care clienții...

Cum să îți construiești strategia de marketing în cel mai important trimestru al anului
Marketing [de] la Înălțime episodul 1: Cele mai frecvente 5 întrebari despre strategia Google Ads în Q4 În primul episod al podcastului Marketing [de] la Înălțime, Beatrice, colega noastră, discută cu Roman, Google Account Strategist, despre strategii de promovare...

What’s new in Tech @ Canopy – Q1’23
În era digitală, adaptabilitatea este esențială pentru succesul oricărei afaceri care activează online. În fiecare zi, apar noi tehnologii, noi trenduri și noi metode de a interacționa cu clienții. Pentru a fi competitivi și a rămâne relevanți, specialiștii în...

Huawei Ads – Study Case
Anul trecut povesteam cu toții despre lansarea Huawei Ads în România, platformă destinată exclusiv utilizatorilor de device-urile Huawei. Astfel, ne-am aliniat rapid și am dezvoltat strategii dedicate pentru clienții Canopy. Poziționarea puternică a brand-ului la...