blog
Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.Care sunt noile îmbunătățiri la nivel de conversii în Google Analytics 4?
Cu doi ani în urmă, platforma Google Analytics 4 a fost prezentată drept o soluție de viitor care ne va permite să măsurăm mai eficient performanța campaniilor și să ne adaptăm la un peisaj al confidențialității utilizatorilor în continuă schimbare. De atunci, au...
Tendințe PPC în 2024: Evoluția pieței, canalelor digitale și social media
În era inteligenței artificiale și a conectivității, publicitatea digitală se transformă continuu, adaptându-se la noile tehnologii și comportamente ale consumatorilor. În acest context, platforme de publicitate online precum Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads,...
Ce este Google Consent Mode V2 și cum se implementează?
Astăzi, protecția datelor personale în mediul online a devenit o prioritate globală, fapt ce se reflectă în multitudinea de reglementări și standarde din întreaga lume, precum Regulamentul General privind Protecția Datelor în Europa. Aceste reglementări sunt menite să...
TOP 5 recomandări pentru o strategie B2B de succes
În lumea B2B din ziua de azi, strategiile eficiente sunt mai mult decât un avantaj – sunt esențiale. Cu algoritmii care avansează rapid și concurența care se intensifică, înțelegerea strategiilor de promovare în mediul online este crucială pentru succesul afacerii...