blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

Black Friday 2019 – Canopy Facebook Insights

Black Friday 2019, cel mai așteptat eveniment se apropie cu pași repezi. Pentru a face față acestui boom de vânzări, ai nevoie de o strategie stabilită din timp și nu de una pe ultima sută de metri.

Cei care achiziționează produse de Black Friday cumpără de obicei produse pentru a le oferi cadou de Crăciun. De aceea, 21% dintre toți utilizatorii ce achiziționează cadouri pentru această ocazie încep cumpărăturile înainte de 15 Noiembrie.

Conform statisticilor, de la finalul lunii octombrie încep să apară primele postări legate de Crăciun și acestea cresc treptat până în luna decembrie.

Se observă o creștere a procentului de adulți ce achiziționează produse de Black Friday, de la 24% în 2015 la 40% în 2018. Procentul a crescut de la an la an, ceea ce înseamnă că trebuie să aveți o strategie bine gândită pentru a ieși în evidență și a avea o zi cu super vânzări.

Nu uitați să includeți în strategia voastră pentru acest an și Instagram-ul, cu personalizare pe plasamente la nivel de bannere. Conform datelor, Instagram a avut conversii mult mai bune comparativ cu Facebook.

O strategie bună face diferența

Pentru o strategie bine pusă la punct nu uitați să folosiți:

  • Campaign Budget Optimization pentru a permite Pixelului sa optimizeze în funcție de obiectivul dorit
  • Automatic Placements pentru a putea afișa bannerele voastre acolo unde este utilizatorul potrivit
  • Dynamic Ads pentru a arăta produsele potrivite persoanelor ce arată interes
  • Broad Audiences în Dynamic Ads, astfel încât să ajungeți la audiențe In-Market cu anunțurile dinamice

  • Instant experience și Collection sunt un must have având în vedere că mai bine de 85% din trafic intră de pe mobil. Sunt ad-uri ce oferă personalitate campaniei tale și îți permit să afișezi mai multe imagini / produse în funcție de ofertă.
  • Integrează offline-ul cu online-ul și realizează ad-uri dedicate Store Visits mai ales pentru last minute buys. Pentru 58% dintre clienți sunt șanse mai mari de a face cumpărături impulsive atunci când sunt în magazine.

Având în vedere că majoritatea brandurilor doresc să fie prezente de Black Friday, luați în considerare că și bid-urile vor fi crescute în perioada respectivă. Realizați din timp o strategie adaptată publicului vostru și alocați un buget dedicat pentru campania de Black Friday 2019.

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter