blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

Încă un internship de succes by Canopy

Ne place performanța și amintim asta în permanență. În 2016 am început prima sesiune de internship digital, iar în prezent ne putem lăuda cu peste 250 de persoane care au parcurs una din sesiunile organizate de Canopy în cei 8 ani. 

Am început anul 2024 cu o nouă etapă de înscriere pentru sesiunea 7.0 de Internship Digital. Etapa de înscriere s-a încheiat cu 280 de persoane care și-au arătat interesul de a participa la internship-ul organizat de noi. Aceștia au avut de trecut un test inițial prin care am vrut să descoperim puțin mai în detaliu persoana din spatele înscrierii. Din cei 131 de posibili cursanți care au parcurs testul, în baza răspunsurilor au fost selectate 86 de persoane.

„A fost pentru prima dată când am coordonat acest proiect și pot spune că am învățat foarte multe atât de la colegii mei, cât și de la persoanele înscrise. Istoricul sesiunilor de internship organizate de Canopy ne-a obligat să atingem anumite standarde, de la organizare până la informațiile transmise, astfel încât să fie o experiență profesională mai mult decât plăcută pentru toți cei implicați. Nu aș fi reușit să fac asta fără ajutorul colegilor mei, atât a trainerilor, cât și a echipei de organizare din spate care m-au sprijinit în organizarea și coordonarea acestui internship. Mă bucur că am reușit încă o dată să atingem performanța, iar confirmarea a venit direct de la cursanți, prin feedback-ul primit de la aceștia.” – Casandra Almășan, Project Manager Internship 7.0

În cifre acest internship înseamnă mai mult decât oricare altă sesiune anterioară. Din cele 280 de persoane înscrise 86 au trecut testul inițial, iar 78 dintre acestea au parcurs integral internship-ul timp de 10 sesiuni online, 2 ore/zi, pe parcursul celor 3 săptămâni. Cursurile au fost susținute de 8 trainers / specialiști PPC Canopy, cursanții au avut de realizat 8 teme specifice subiectelor discutate în baza cărora s-au remarcat 18 finaliști care au parcurs un proiect final de absolvire.

În cuvinte, timp de 3 săptămâni am încercat să transmitem cursanților ce înseamnă promovarea online, cum construim o strategie personalizată pentru fiecare platformă, cum definim buyer persona astfel încât să ajungem la publicul țintă, cum setăm campanii, cum urmărim evoluția campaniilor și rezultatele obținute (inclusiv prin cursuri de tracking dedicate), cum interpretăm rezultatele și tragem concluziile necesare pentru a ne atinge obiectivele.

Ne-am dorit să transmitem celor înscriși pasiunea noastră pentru marketingul online și am căutat oameni la fel de dedicați pentru a atinge performanța. Fără modestie, considerăm că am reușit. 

Din cei 78 de cursanți, în baza rezultatelor acestora, am ales 4 persoane care vor deveni colegii noștri și vor continua acest proces – prin care să descopere secretele PPC – direct din interiorul Canopy, având șansa să devină unul specialiștii Canopy care ating cele mai înalte culmi în marketing digital. 

„Internshipul la Canopy este mult mai decât o oportunitate de a învăța și de a crește profesional. Este o adevărată tradiție. Canopy este cunoscut pentru internshipurile de succes care au fost fundamentale în formarea și dezvoltarea multor profesioniști de top în domeniul nostru. Echipa noastră se dedică să ofere experiențe practice și valoroase, dar și să inspire și să îndrume tinerii spre excelență. Acest lucru mă face foarte mândru! O să continuăm tradiția, așa că îi încurajez pe cei care sunt interesați să fie cu ochii pe paginile noastre de Social Media, urmează să anunțăm următoarele ediții.” – Cristian Ignat, CEO & Founder Canopy

Iată ce spun și cursanții ediției 7.0 de Internship Digital:

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter