blog

Lasă-ne să îți povestim toate peripețiile prin
care am trecut în campaniile noastre.

ASE x Canopy – partenerii studenților

Mădălina Morărescu, PPC Canopyst. 

Toți oamenii de marketing spun povești, iar astăzi este rândul meu. 

Salut! Mă numesc Mădălina și îmi iubesc meseria 😊. 

De ce marketing? Ei bine, pasiunea mea pentru marketing a început să se dezvolte încă din anul 2016, când m-am înscris la Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București. Pe parcursul celor 3 ani de licență am studiat numeroase discipline, de la contabilitate și finanțe, până la marketing sportiv, turistic, ba chiar și marketing internațional. La finalul celor 3 ani am știut clar că viitorul meu va fi în marketing online, lucrarea mea de licență având drept temă studiul influencerilor români din segmentul de beauty. 

Mi-am dorit să învăț mai mult și nu m-am oprit aici! După finalizarea studiilor de licență am aplicat pentru master, prima opțiune fiind specializarea Marketing Online din cadrul ASE București. Am rămas alături de familia ASE și, îmi place să o numesc familie, pentru că aici am trăit amintiri frumoase și am legat cele mai strânse prietenii. 

Prima interacțiune cu Canopy am avut-o tot prin intermediul facultății, în toamna anului 2020, atunci când specialiștii PPC din agenție au fost invitați la seminarul de Publicitate Online să ne vorbească despre digital marketing. Mi-am dat seama atunci că asta vreau și eu să fac. Voiam să descopăr tainele publicității Pay Per Click, să creez campanii și strategii de promovare în mediul online. Această experiență a fost un trigger în cariera mea. 

La începutul anului 2021, o postare apărută în feed pe Facebook avea să-mi schimbe viața 😁. Canopy își anunța cel de al doilea program de internship 100% digital, iar atunci am știut clar că vreau să aplic. Au urmat apoi două probe eliminatorii, test și interviu, la finalul cărora am primit cu mare bucurie vestea că urmează să particip la internship. 

Recunosc, am avut emoții, nu știam dacă voi putea face față, eram în continuare studentă la master, redactam lucrarea de disertație, eram înscrisă și la un curs de antreprenoriat și aplicasem și la internship (multitasking level 1000 😅). Lucrurile aveau să evolueze în direcția cea bună, iar parcursul meu alături de echipa Canopy era din ce în ce mai sigur. La finalizarea celor 6 săptămâni de internship și după finalizarea proiectului am fost clasată pe locul 2, câștigând premiul de Big Hustler Intern. 

Am început timid să urc treaptă cu treaptă către noile înălțimi pe care Canopy avea să mi le ofere, învățând în fiecare zi câte ceva nou. Platformele de anunțuri nu mai păreau atât de dificile, iar comunicarea cu clienții și înțelegerea nevoilor acestora deveneau mai simple, mai naturale.

În octombrie 2021, am primit cu mare bucurie vestea că specialiștii Canopy vor preda din nou la ASE. Nu am stat deloc pe gânduri și m-am oferit voluntar pentru acest proiect. Voiam să retrăiesc emoția acestei discipline, dar de data aceasta să mă aflu la catedră, să împărtășesc studenților cunoștințele mele și să declanșez acel trigger care la mine a funcționat. 

Am fost alături de studenții din anul doi de la specializarea Marketing Online pe tot parcursul semestrului, împărtășind cu ei cunoștințe despre digital marketing și oferindu-le suportul necesar. Alături de colegii mei Canopyști, am avut ocazia să cunoaștem o nouă generație de viitori specialiști în digital marketing, fiind vegheați îndeaproape de doamna conf. univ. dr. Carmen Acatrinei, un cadru didactic extraordinar, care se dedică în totalitate studenților și căreia îi mulțumesc din toată inima pentru tot ajutorul pe care mi l-a oferit.  

În cazul meu, ASE și Canopy au dat mâna iar trecerea mea de la student la specialist PPC a fost extrem de frumoasă. Astăzi, colaborez cu clienți importanți, din diverse domenii, precum MobilePet & MobileVet, Dertour, Ciufolici, Transfero, Editura Nemira și lista continuă. Îmi place să spun mereu că am clienți extraordinari și că facem împreună lucruri frumoase. 

Nu aș fi reușit aceste performanțe fără ajutorul echipei, care a fost și este în continuare alături de mine. Noi, la Canopy, suntem cu adevărat o familie, una foarte numeroasă, cu peste 30 de specialiști gata să livreze rezultate de top, pentru clienți de top. 

Îi încurajez pe toți care au un vis să nu renunțe, să aibă încredere în ei și să îndrăznească să viseze la cele mai mari înălțimi pentru că DA, se poate! Iar Canopy este aici și își asumă rolul de trainer pentru fiecare persoană dornică să învețe tainele digital marketingului. Tot aici o să fiu și eu, la Canopy, în căutarea provocărilor și a celor mai mari înălțimi! 💚

—————————————————————————

Carmen Acatrinei, Conf. Univ. Dr.  în cadrul ASE


În 2013 l-am întâlnit pe Cristian Ignat la cursurile Google Online Marketing Academy, organizate de Google România în ASE. În urma unor discuții am găsit deschidere din partea acestuia de a participa la unul din seminariile pe care le țineam. Datorită participării în număr foarte mare, precum și a feedback-ului pozitiv primit din partea studenților, i-am propus lui Cristi să mai vină și să mai susțină prezentări în care să le arate studenților mei, din punct de vedere practic, aplicativ cum se realizează campaniile de publicitate online, cum setează campaniile în Google Ads, Facebook Ads și alte aspecte importante privind acest domeniu atât de interactiv și în continuă dezvoltare. În scurt timp, pe lângă participarea la seminarii, Cristi a început să le ofere locuri de practică studenților care erau interesați de acest domeniu. 

În 2016, Cristi a fondat agenția Canopy, iar colaborarea noastră s-a dezvoltat pentru că echipa a crescut și Cristi a ținut ca anual să participe cineva din partea agenției și să le aducă un plus de valoare din punct de vedere practic studenților. Una dintre întâlnirile de neuitat a fost în 14 noiembrie 2019, în joia de dinaintea Black Friday-ului, când a venit la seminar unul dintre specialiștii Canopyști, să ne vorbească despre campaniile de Black Friday. După ce ne-a explicat multe dintre trucurile pe care le putem folosi în perioada cea mai aglomerată din an din punctul de vedere al campaniilor de publicitate online, a organizat un concurs. Cei trei câștigători l-au însoțit la sediul Canopy după seminar și au luat parte la pregătirea campaniilor care urmau să pornească la ora 00:00, dar și la petrecerea care a avut loc, cu pizza și concertul lui Marian Vasilescu.

Anul acesta universitar, 2021-2022, a fost un an cu totul special pentru că toate activitățile s-au desfășurat online din cauza pandemiei, dar și pentru că împreună cu specialiștii de la Canopy am gândit multe teme de actualitate care să fie prezentate în detaliu la întâlnirile cu studenții la disciplina Publicitate online, Masteratul Marketing Online, Facultatea de Marketing, ASE. M-am bucurat extrem de mult de implicarea de care au dat dovadă ambele părți: atât studenții, cât și reprezentanții Canopy. Pe parcursul întâlnirilor invitații Canopy au interacționat cu studenții dându-le diferite studii de caz spre rezolvare, precum și răspunzându-le la întrebări, oferindu-le feedback și sfaturi pentru a-i ajuta să înțeleagă cât mai bine acest domeniu. La finalul semestrului masteranzii au susținut prezentări ale proiectelor în care au propus campanii de publicitate online pentru diferite companii din România, iar împreună cu Bianca și Mădălina Morărescu le-am oferit feedback care să îi ajute pe viitor în acest domeniu. 

Interacțiunile dintre Canopy și studenți de pe parcursul seminariilor le-au dat curaj și motivare acestora să se înscrie la internship-urile oferite de Canopy și astfel mai mulți studenți și/sau masteranzi ai Facultății de Marketing au fost și/sau încă sunt angajați în echipa Canopy.

Țin să le mulțumesc pentru frumoasa colaborare tuturor membrilor Canopy care au venit în fața studenților, pe parcursul acestor 9 ani, și au împărtășit cu aceștia cunoștiințele lor, ajutându-i să descopere domeniul publicității online.

—————————————————————————

Lucia Nicoleta Barbu, fost student ASE

Numele meu este Lucia Nicoleta Barbu, am fost admisă în anul 2017 la Facultatea de Marketing din cadrul ASE București, iar în prezent sunt studentă în anul 2 la master, specializare Marketing Online. 

Decizia mea de a deveni studentă în cadrul Facultății de Marketing a avut la bază argumente motivaționale, care țin de o parte de prestigiul universității, considerată cea mai importantă instituție de învățământ superior cu profil economic, cât și percepția proprie, pe de altă parte, privind specializarea în domeniul economic, domeniu cu o largă paletă de ocupații pe piața muncii.

Mi-am dorit mai mult decât o diplomă, de aceea pe parcursul anilor de licență m-am implicat în proiecte organizate de Facultatea de Marketing, în cadrul cărora mi-am dezvoltat abilitățile personale și profesionale. După terminarea ciclului de licență, mi-am dorit să îmi depășesc limitele și am ales cel mai greu și frumos program de masterat din cadrul Facultății de Marketing, mai exact Marketing Online, ASE. Pandemia a lovit din plin, iar la nivel de instituție s-a decis mutarea cursurilor în mediul online, dar acest aspect nu a afectat în mod substanțial modul de predare al cursurilor și seminariilor.

Pe timpul masterului, am avut parte de experiențe interesante și pline de învățătură. Am participat la mai multe cursuri susținute de diferiți invitați care ne-au vorbit despre experiența profesională și care ne-au oferit sfaturi de viitor. 

La cursul de Publicitate Online, susținut de conf. Univ. Dr. Carmen Acatrinei, am avut pe tot parcursul semestrului 1, invitați din partea echipei Canopy, cea mai mare agenție de performance marketing din România. Aceștia ne-au predat într-o manieră interactivă și ne-au arătat cu exemple practice de cum se crează diferite campanii cu ajutorul platformei Google Ads. Ne-au vorbit despre campania de Search, Display, Landing Page, User Experience, Black Friday, Social Media Organic, Social Media Ads, Buyer Personas, LinkedIn, Facebook și Pinterest, dar ne-au oferit și sfaturi cu privire la cum trebuie să gestionăm o campanie în Google și care sunt greșelile ce trebuie evitate în realizarea acesteia. Cel mai mult mi-a plăcut că au venit mai mulți invitați din cadrul companiei, care s-au completat reciproc, iar cu experiența lor au acoperit mai multe domenii, demonstrând că sunt o adevărată “familie”.

La finalul întâlnirilor, am avut de realizat un proiect, în care trebuia să punem în practică ceea ce ne-a predat echipa Canopy, mai exact ne-am ales o companie pentru care să dezvoltăm o campanie de publicitate online: să creem un landing page, o campanie de Facebook, o campanie Google Ads de Search și Display. A fost o provocare, mai ales că nu mai lucrasem până în momentul respectiv  în aceste platforme, dar a fost o experiență utilă din care am învățat foarte multe lucruri folositoare și de actualitate.

Dacă ar fi să aleg dintre cursurile predate de Canopy care este lecția care mi-a plăcut cel mai mult, aș spune că realizarea unei campanii de Facebook Ads. Ceea ce am învățat la acest curs am pus în practică pentru realizarea proiectului de practică, unde a trebuit să realizez o campanie de conversie și de brand awarness pentru o companie.

În opinia mea, trei provocări ale industriei digitale ar fi: lipsa forței de muncă, gradul de complexitate a industriei și securitatea cibernetică.

În concluzie, mi-au plăcut foarte mult cursurile susținute de echipa Canopy, o echipă formată din specialiști care și-au dorit să împărtășească cu noi tainele publicității în mediul online și care ne-au asigurat suport practic pe tot parcursul semestrului.

Digital Bloom ediția a VI-a

Deschide chat
Bună! Am nevoie de mai multe informații
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?
×

Monthly catch-up Newsletter